Zlot w Pile - oprawa poligraficzna

Witam
Wiem już, że zlot w Pile się odbędzie. Niestety, organizator poprzednich
zlotów Jurek v.p jest nieuchwytny (nie wiem czemu). Jak zapewne niektórzy z
Was pamiętają wraz z bratem byliśmy w dwóch poprzednich edycjach zlotu
autorami i wykonawcami materiałów poligraficznych (pomiątkowe karty
uczestnictwa, dyplomy). W tym roku jesteśmy również gotowi nieodpłatnie
wspomóc zlot w tym skromnym zakresie ale prosimy o kontakt obecnych
organizatorów (jeżeli są oczywiście zainteresowani) w celu dogadania
szczegółów. Proszę o kontakt na priv lub bezpośrednio z moją drukarnią
snipped-for-privacy@elfax.gdynia.pl lub snipped-for-privacy@gdansk.home.pl . Czasu nie ma już wcale tak
dużo ze względu na trwający okres urlopowy więc odezwijcie się pilnie.
Pozdrawiam
Marek Popów
Latajace RC
Reply to
Marek Popów
O ile mi wiadomo, to Jurek v P niestety (dla nas niestety, dla niego - wręcz przeciwnie) pracuje i ta praca go dość mocno pochłania.
Organizacją zlotu zajmuje się chyba Biniu i jeszcze ktoś z Piły.
Reply to
Piotr Konopka
powiedzcie mi gdzie i kiedy ma sie odbyc ten zlot w PILE. Jest u mnie Ciocia wlasnie z Pily i chce ja odwiesc gdy tego sobie zazyczy bardzo chce to wykorzystac i "podpisac liste" na zlocie
Reply to
jazlo