Zlot Pila

Witam
Bardzo zaluje ze mnie tam nie bylo.Siedzie za wielka woda w USA i dokladnie
wlosy z glowy rwie jak czytam na temat Zlotu Prosze dajcie ludzie jakis link
do fotek ze zlotu prosze bardzo
Mysle ze na nastepny zlot dotre
Reply to
Borys Jerzak
mniam
Pozdrowienia Sławomir 'Gmeracz' Gmerek - lotnicze RC =========================================== Polska Witryna Modelarska:
Sławomir Gmerek
Super fotki dzieki pozdrawiam Chodziez GORA
Reply to
Borys
Witam Ja mieszkam pod Atlanta i poloni prawie nie ma.W zeszlym roku bylem prawie na wszystkich zlotach super imprezy z super towarzystwem.Mysle ze za rok znowu odwiedze wszystkie imprezy. Pozdrawiam Borys
Reply to
Borys
Witam. Post glownie do Borysa lub innych rodakow w usa. Czy znacie jakies polskie organizacje/kluby modelarskie w stanach?? Szczegolnie w okolicach NY? Od kilku miesiecy szukam bez skutku:(( Chetnie bym powiercil jakies dziury na niebie z innymi polskimi modelarzami. Prosze o kontakt. Pozdrawiam Maciek
> Witam > Bardzo zaluje ze mnie tam nie bylo.Siedzie za wielka woda w USA i dokladnie > wlosy z glowy rwie jak czytam na temat Zlotu Prosze dajcie ludzie jakis link > do fotek ze zlotu prosze bardzo > Mysle ze na nastepny zlot dotre > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
Maciej Josse
Prosze dajcie ludzie jakis link
dziale IMPREZY
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen
hahaha!!! mnie najbardziej podoba się ten model z zieloną butelczyną :o)))
Tomasz (tomiiRC)
Reply to
tomii