Zlot Pila

Witam Bardzo zaluje ze mnie tam nie bylo.Siedzie za wielka woda w USA i dokladnie wlosy z glowy rwie jak czytam na temat Zlotu Prosze dajcie ludzie jakis link do fotek ze zlotu prosze bardzo Mysle ze na nastepny zlot dotre

Reply to
Borys Jerzak

mniam

Pozdrowienia Sławomir 'Gmeracz' Gmerek - lotnicze RC =========================================== Polska Witryna Modelarska:

Sławomir Gmerek

Super fotki dzieki pozdrawiam Chodziez GORA

Reply to
Borys

Witam Ja mieszkam pod Atlanta i poloni prawie nie ma.W zeszlym roku bylem prawie na wszystkich zlotach super imprezy z super towarzystwem.Mysle ze za rok znowu odwiedze wszystkie imprezy. Pozdrawiam Borys

Reply to
Borys

Borys Jerzak wrote: Prosze dajcie ludzie jakis link

dziale IMPREZY

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

hahaha!!! mnie najbardziej podoba się ten model z zieloną butelczyną :o)))

Tomasz (tomiiRC)

Reply to
tomii