Jak Wam się podobało w Radomiu?

Po dwóch latach nieobecnoći na pokazach w końcu dotarłem wczoraj do Radomia i
myślę, że było warto: Red Arrows i Patreuille de France (jak to się w ogóle
pisze?1?:-)...rewelacja, poza tym chyba pierwszy raz w Polsce na pokazach F-
15?...tak mi się zdaje. Dla mnie małym niedosytem był brak Su 27, pamiętam, że
w Dęblinie kilka lat temu zrobił na mnie piorunujące wrażenie...Tak więc jestem
zadowolony, wszystko byłoby naprawdę super, gdyby nie fakt,że dziś trzeba się
było zwlec do pracy po 300 km podróży (w sumie to 600 -razem w obie strony:-
),ale w końcu najbliższa okazja na takie atrakcje dopiero za rok...
A jak Wam się podobało -zadowoleni?
pozdrawiam,
Mateusz
Reply to
Mateusz
A podobało tym bardziej że przymierzałem się do wyjazdu od kilku lat. Wreszcie się udało (dzięki Marcinie) i byłem. Dla mnie "jazda bez trzymanki". Szkoda że nie mogliśmy zostać na niedzielę, ale i tak warto było.
Rafał
Użytkownik "Mateusz" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > Po dwóch latach nieobecnoći na pokazach w końcu dotarłem wczoraj do Radomia i > myślę, że było warto: Red Arrows i Patreuille de France (jak to się w ogóle > pisze?1?:-)...rewelacja, poza tym chyba pierwszy raz w Polsce na pokazach F- > 15?...tak mi się zdaje. Dla mnie małym niedosytem był brak Su 27, pamiętam, że > w Dęblinie kilka lat temu zrobił na mnie piorunujące wrażenie...Tak więc jestem > zadowolony, wszystko byłoby naprawdę super, gdyby nie fakt,że dziś trzeba się > było zwlec do pracy po 300 km podróży (w sumie to 600 -razem w obie strony:- > ),ale w końcu najbliższa okazja na takie atrakcje dopiero za rok... > > A jak Wam się podobało -zadowoleni? > > pozdrawiam, > > Mateusz > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Elkacper
ja bylem tylko w niedziele, tez ponad 300km w jedna strone, dzis chodze troche otumaniony, ostatnio bylem w deblinie w 98 i wtedy i teraz bardzo mi sie podobalo... ale w Deblinie nie bylo przeciez Su27 !!!
pozdr
mam sporo fotek i kilka filmików , niestety slaba jakos, ale jakby ktos chcial [mial miejsce na jakism serwerze] to sie chetnie podziele...
Reply to
DreD
Cześć,
Hmmmmm, ja też byłem tylko w niedzielę i nijakiego Su-27 nie widziałem. Był mocno zmodernizowany MiG-29, był Su-26 (zupełnie niepodobny do Su-27), ale Flanker??? Ogólnie pokazy niezwykle udane, szkoda tylko, że zabrakło Stiżi. ;-((( Pogoda w niedziele dopisała zatem można było w pełni podziwiać izraelskiego F-15 i Red Arrows. Wszyscy wyszli zachwyceni programem Patrouille de France, ale prawdziwą klasę pokazali polscy piloci na Iskrach i Orlikach. Cudze chwalicie, swego nie znacie... Pozdrawiam, Tomek
Reply to
invalid unparseable