Kiedy relacja ze zlotu w Pile?

Witajcie,

Narobiliście smaku relacjami (podziękowaniami) z Piły. Ja niestety tam nie byłem :(

Dlatego proszę o linka gdzie można znaleźc relację ze spotkania. Widziałem już kilka zdjęc ale to troszkę mało...

Pozdrawiam wszystkich, Z.K.

Reply to
jetfan

Dla tych co moga ogladac TVP3 regionalna z Poznania to prawdopodobnie pojawi sie relacja dzis o 18:00 ale na 100% to nie wiem.

Michal Sz.

Reply to
Michal Sz.

koniecznie nagrywać i wrzucać na www! :)

mRqS

Reply to
mrqs

Z glebin modelarni ...

msp> koniecznie nagrywać i wrzucać na www! :)

msp> mRqS

Jezeli relacja bedzie to jutro gdzies udostepnie w necie. MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper