Plany PZL-104 Wilga

Witam wszystkich Grupowiczów!!!
Mam bardzo gorącą prośbę. Poszukuje wszelkiej dokumentacji odnośnie samolotu
Wilga. Będzie ona niezbędna przy budowie modelu s-tu w skali 1:2,5
(rozpiętość 4,5m :), stąd potrzebuje możliwie dużo rysunków detali, ale
przede wszystkim poprawnej geometrii tego samolotu.
Wiem że w Planach Modelarskich nr 17 była kiedyś przedstawiana Wilga, ale
jest to Nr z 1967 roku i nie wiem czy odnosi się do najpopularniejszej
wersji "35". Poza tym w połowie lat 90-tych Modelarz też coś publikował.
Stąd prośba, jeśli ktoś wie coś więcej lub posiada takowe plany prosiłbym o
kontakt lub podpowiedz gdzie tego szukać.
Dzięki
Posdrawiam
Michał Lalik
snipped-for-privacy@meil.pw.edu.pl