Do wszystkich grupowiczów i Redaktorów Działów PWM.

Witajcie,
Specyfika mojej pracy sprawia, że rzadko mam okazję odwiedzenia sklepu
modelarskiego. Mój kontakt z modelarstwem ogranicza się siłą rzeczy do
nielicznych chwil, kiedy mam okazję coś "podłubać", czytania prasy i
przeglądania listy.Pomimo, że zajmuję się plastikową pancerką w 1:35 staram
się czytać wszystkie posty niezależnie od tematyki którą poruszają, nawet
jeżeli czasem niezbyt je rozumiem (co to jest depron????) :)
Wczoraj przy okazji czytania postu Pani Agnieszki Pleban trafiłem
wiedziony ciekawością do zamieszczonej na PWM-ie galerii, ukazującej Jej
[lotniczy niestety :)] dorobek. Tam wśród fotografii Jej (naprawdę bardzo
ładnych) modeli znalazłem także takie, które ukazywało samą ich autorkę. I
tak narodził się pewien pomysł..
Mianowicie czytając posty grupowiczów zawsze podświadomie wytwarzamy w
wyobraźni ich (wyimaginowany) portret. A gdyby tak skonfrontować te
wyobrażenia z rzeczywistością i zamieścić przy każdej galerii autosrkiej
portret jej twórcy?
O ileż przyjemniej byłoby pisać np. do Pana Witka Kozakiewicza wiedząc, że
jest on np. brunetem z bródką (sorki, ale taki właśnie obraz ja widzę
czytając Jego posty).
Jak Wy, Szanowni Grupowicze i Wy, Redaktorzy Działów widzielibyście
realizacje tego pomysłu?
Zapraszam wszystkich do dyskusji .
Pozdrowienia Grzegorz
Reply to
tyfusek
----- Original Message ----- From: "tyfusek" snipped-for-privacy@op.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Saturday, August 30, 2003 12:50 PM Subject: Do wszystkich grupowiczów i RedaktorówDziałów PWM.
Czesc
Pomysl nie nowy:
dzialalo. Mam nadzieje, ze w przyszlosci bedzie rowniez :-)))
Wili
Reply to
Wili
Witaj!
To świetny pomysł!
Zobacz, jak to wygląda na RC Groups.
Ja mam taki pomysł: Obok postu można było zamieszczć swoje zdjęcie i dane osobowe (tak jak na
, a w postcie zdjęcia tego, o czym się mówi (Rc Groups, www.modelarz...:
). To by wiele pomogło. Zdjęcia zamieszczało się by po prostu klikając "Przeglądaj" i już.
Pozdrawiam, Szymon Bartuś
Reply to
Szymon
Koledzy drodzy - czytajcie wszystkie posty w watku, na ktory chcecie udzielic odpowiedzi:) I tnijcie posty:)
Pzdr Pavvel
Ps. I odpowiadajcie pod cytatami;)
Reply to
nomail
Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Ja wiem, że to było do mnie ;) Sorry za nieścisłość z innymi odpowiedziami, ale nie zrobiłem "reload" przed pisaniem mojej odpowiedzi, a w międzyczasie powstały nowe.
Michał Kuc
Reply to
invalid unparseable
:DDD
To tak w roli przypomnienia bylo;) A zeby nie byl to OT, to zdaje sie sa zapowiedzi, ze ruszy strona modelarzy na PWM, wtedy tam bedzie (podobnie jak kiedys bylo - przed modernizacja) wszystko to, o czym piszecie w tym watku - zdjecia, opisy, numery obuwia.. :)
Pzdr, Pavvel
Reply to
Pavvel
Witam !!! Jestem jak najbardziej za propozycją kolegi Grzegorza
Reply to
Marek C