Do wszystkich grupowicz贸w i Redaktor贸w Dzia艂贸w PWM.

Witajcie, Specyfika mojej pracy sprawia, 偶e rzadko mam okazj臋 odwiedzenia sklepu modelarskiego. M贸j kontakt z modelarstwem ogranicza si臋 si艂膮 rzeczy do
nielicznych chwil, kiedy mam okazj臋 co艣 "pod艂uba膰", czytania prasy i przegl膮dania listy.Pomimo, 偶e zajmuj臋 si臋 plastikow膮 pancerk膮 w 1:35 staram si臋 czyta膰 wszystkie posty niezale偶nie od tematyki kt贸r膮 poruszaj膮, nawet je偶eli czasem niezbyt je rozumiem (co to jest depron????) :) Wczoraj przy okazji czytania postu Pani Agnieszki Pleban trafi艂em wiedziony ciekawo艣ci膮 do zamieszczonej na PWM-ie galerii, ukazuj膮cej Jej [lotniczy niestety :)] dorobek. Tam w艣r贸d fotografii Jej (naprawd臋 bardzo 艂adnych) modeli znalaz艂em tak偶e takie, kt贸re ukazywa艂o sam膮 ich autork臋. I tak narodzi艂 si臋 pewien pomys艂.. Mianowicie czytaj膮c posty grupowicz贸w zawsze pod艣wiadomie wytwarzamy w wyobra藕ni ich (wyimaginowany) portret. A gdyby tak skonfrontowa膰 te wyobra偶enia z rzeczywisto艣ci膮 i zamie艣ci膰 przy ka偶dej galerii autosrkiej portret jej tw贸rcy? O ile偶 przyjemniej by艂oby pisa膰 np. do Pana Witka Kozakiewicza wiedz膮c, 偶e jest on np. brunetem z br贸dk膮 (sorki, ale taki w艂a艣nie obraz ja widz臋 czytaj膮c Jego posty). Jak Wy, Szanowni Grupowicze i Wy, Redaktorzy Dzia艂贸w widzieliby艣cie realizacje tego pomys艂u? Zapraszam wszystkich do dyskusji . Pozdrowienia Grzegorz
Sent: Saturday, August 30, 2003 12:50 PM Subject: Do wszystkich grupowicz贸w i Redaktor贸wDzia艂贸w PWM.

Czesc
Pomysl nie nowy:
http://www.modelarstwo.org.pl/modelarze/lista/lista.html
Kiedys dzialalo. Mam nadzieje, ze w przyszlosci bedzie rowniez :-)))
Wili

Witaj!
To 艣wietny pomys艂!
Zobacz, jak to wygl膮da na RC Groups.
Ja mam taki pomys艂: Obok postu mo偶na by艂o zamieszcz膰 swoje zdj臋cie i dane osobowe (tak jak na www.rcgroups.com), a w postcie zdj臋cia tego, o czym si臋 m贸wi (Rc Groups, www.modelarz...: http://www.modelarz.com/budowanie.php?typ=widok&id%41 ). To by wiele pomog艂o. Zdj臋cia zamieszcza艂o si臋 by po prostu klikaj膮c "Przegl膮daj" i ju偶.
Pozdrawiam, Szymon Bartu艣
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Koledzy drodzy - czytajcie wszystkie posty w watku, na ktory chcecie udzielic odpowiedzi:) I tnijcie posty:)
Pzdr Pavvel
Ps. I odpowiadajcie pod cytatami;)
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

napisa艂: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

udzielic
Ja wiem, 偶e to by艂o do mnie ;) Sorry za nie艣cis艂o艣膰 z innymi odpowiedziami, ale nie zrobi艂em "reload" przed pisaniem mojej odpowiedzi, a w mi臋dzyczasie powsta艂y nowe.
Micha艂 Kuc

:DDD
To tak w roli przypomnienia bylo;) A zeby nie byl to OT, to zdaje sie sa zapowiedzi, ze ruszy strona modelarzy na PWM, wtedy tam bedzie (podobnie jak kiedys bylo - przed modernizacja) wszystko to, o czym piszecie w tym watku - zdjecia, opisy, numery obuwia.. :)
Pzdr, Pavvel
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Witam !!! Jestem jak najbardziej za propozycj膮 kolegi Grzegorza -- Pozdrowienia z Poznania Marek C snipped-for-privacy@wp.pl http://marek-boat.prv.pl

dyskusyjnych napisa艂:bir608$3hk$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Z tak膮 twarz膮 g臋by lepiej nie pokazywa膰 :)))))) Pozdrawiam Grzegorz P.S. Teraz b臋d臋 si臋 ba艂 otwiera膰 kolejne posty ;)
napisa艂: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

mog臋
Je艣li umie艣cisz swoje fotki na stronie z dialerem, lub b臋dziesz opowiada艂 bajki dla doros艂ych po numerem 0700... ... ... ,to kto wie.... ;) Pozdrawiam Grzegorz