[RC]Czy warto lakierować listwę w Stiku?

Witajcie!

Tak się składa, że teraz remontuje Lite Stika i mam pytanie: Czy warto lakierować (jeżeli tak, to czym i ile warstw) listwę kadłuba i inne drewniane części (mocowanie usterzenia, listwy do serw itp.)? To chyba zauważalnie doda masy.

Poza tym chce dodać dwa, trzy sznurki odciągnięte od skrzydła do masztu w kadłubie, warto się z tym męczyć?

bez masztu, od skrzydła do skrzydła:
park flyerowców, Szymon Bartuś

Reply to
Szymon

IMHO listwe kadluba tak. Caponem ze trzy razy. Aby ochronic ja przed wplywem wilgoci, mogacej spowodowac wypaczenie. Pozostale elementy niekoniecznie. Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Witam!

********

Wiekszosc aktywnych grupowiczy jest na ten moment w Pile.

Reply to
Mariusz Pulkowski