RealFlight G2 - POTRZEBNY CRAK

Wiem że to nie ładne i nie etyczne itp...... ale czy ktoś posiada Craka do
RealFlight G2 albo wie gdzie można znaleźć w sieci?
Pozdrawiam,
DarekRc
Reply to
DAREKRC
Nauka ortografii bardziej ci siê przyda ni¿ nauka latania... jak ju¿ znajdziesz cracka, to kup za zaoszczêdzone pieni±dze dodatkowe lekcje j. polskiego...
U¿ytkownik "DAREKRC" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:04070723361054@polnews...
Reply to
qrdl
Witam, Chyba nie ma czego¶ takiego jak crack - s³ysza³em, ¿e ch³opaki ¶ci±ga³y (np. edonkey) ca³e image dysków instalacyjnych. ______________ pozdrawiam krall
Reply to
krall (khpmodel
Witam, Po pierwsze nie życzę sobie żebyś zwracał się do mnie takim tonem!!!. Szacunek przede wszystkim i dla wszystkich. Po drugie chyba jednak zrozumiałeś o co mi chodziło. Więc odpowiadaj na postawione pytanie. Po trzecie zaśmiecasz grupę kpiąc z innych. Po czwarte było już tu kilku profesorów, nie są mile widziani.
Nie wiem kim Ty człowieku jesteś, ale czytając twoje posty widzę że
odelarstwa masz już dość i jest to tzw. "napad szału" o którym kiedyś pisałeś.
Łyknij Relanium i zajmij się polonistyką, ale nie na tej grupie!!!.
Pozdrawiam Ciebie Bardzo,
Darek
Reply to
DAREKRC
Dziêkujê za pozdrowienia i równie¿ pozdrawiam. Rrozumiem Ciebie doskonale! Chcia³by¶ mieæ nielegaln± wersjê symulatora, jednak nie jeste¶ na tyle sprytny, ¿eby j± sobie znale¼æ w inecie! Dalej ¶miem twierdziæ, ¿e nauka poprawnej ortografii, a tak¿e i mo¿e netykiety, czy szerzej: moralno¶ci, bardziej Ci siê przyda w ¿yciu... a mo¿e inaczej: najpierw zajmij siê wspomnianymi przeze mnie sprawami, a potem wrócimy to Twojej niezaspokojonej potrzeby posiadania symulatora.
pozdrawiam, qrdl
ps. Je¶li sugerujesz, ¿e Twoje posty mog± wywo³aæ u mnie napady sza³u, to muszê Ciê zmartwiæ.... Ty wzbudzasz u mnie u¶miech :-)
U¿ytkownik "DAREKRC" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:04070810201616@polnews...
Reply to
qrdl
Witam!
krall (khpmodel) wrote:
Potwierdzam. Orginalne plyty RF G2 sa zabezpieczone za pomaca SafeDisk2 Musisz miec orginalna plyte (albo dobrze skopiowana - np z obrazu, jak napisal to krall)
Reply to
Arcimek
No ale ch³opaki - w³a¶nie po to s± cracki aby obej¶æ safediska 1/2/3.
Reply to
LukaS
W artykule <ccj2hg$npt$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl> qrdl napisał(a):
te panie netykieta a wiesz ze sie pisze pod a nie nad wypowiedzia!! i tez o tym bylo 1000 razy pozdr karol
Reply to
Karol
Ale czy sa do RF G2 ? :o))))) chyba latwiej zassac z e-osiolka caly obraz... :o))))))
Reply to
Arcimek
A najlepiej to chyba ukrasc prosto ze sklepu, nie? Pudelko sie wtedy ma oryginalne, instrukcje, interfejs... Ewentualnie ukrasc tym ktorzy sobie kupili - tak, sa tacy glupcy - Np. Alexowi mozesz ukrasc, mi mozesz ukrasc...
Trzeba tylko potem pochwalic sie publicznie swoim sukcesem (taka teraz moda).
Andrzej Kowalski
PS. A po cholere krasc RFG2? Nie lepiej prawdziwe modele? Realizm lotu jest duzo lepszy niz w RFG2.
Reply to
Andrzej Kowalski
Panowie - spokojnie - kolega modelarz zapyta³ wiêc jak kto¶ zna odpowiedz niech odpowie. Nie moralizujcie. To jest jego sprawa czy chce kupiæ czy nie i Wasze os±dy tego nie zmieni±.
krall
Reply to
krall (khpmodel
Powiedzmy, ¿e mój post - w twoim przekonaniu - nie spe³nia warunków formalnych. Poza tym ja nie cytujê, ale pewne fragmenty listu potraktowa³em jako ZA£¡CZNIK (tak jak i zreszt± twoje przemy¶lenia). Chyba dostrzegasz tutaj ró¿nicê w stosunku do z³odziejskich propozycji, b±d¼ namawiania do takowych.... te panie (cokolwiek w twojej kolokwialnej gwarze to oznacza....)?
pozdrawiam, qrdl
U¿ytkownik "Karol" <kf snipped-for-privacy@pb152.suwalki.sdi.tpnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnceq5dc.3gp.kf snipped-for-privacy@pb152.suwalki.sdi.tpnet.pl...
Reply to
qrdl
Czy na podstawie tego co napisalem masz pewnosc ze oskarzylem cie o kradziez RFG2 lub czegokolwiek innego? Nie - podalem koledze inne sposoby na obejscie zabezpieczen RFG2
Wprawdzie cytowalem Twoj post (bo wtedy postanowilem sie wlaczyc do dyskusji) ale chyba nie ulega watpliwosci ze odnioslem sie do zjawiska a nie personalnie do kogokolwiek, zarzucajac cokolwiek?
Kto wie - moze koledze pies zjadl plyte?
Andrzej Kowalski
PS Przepraszam wszystkich, ktorzy z powodu moich slabych umiejetnosci pisarskich, mogli odczytac moj post niezgodnie z jego prawdziwymi intencjami.
Reply to
Andrzej Kowalski
Koledzy,
Jestescie juz bardzo OT. Co gorsza psujecie atmosfere. Dajcie sobie na luz. Problem kradzionego oprogramowania jest zbyt szeroki na ten OT.
Reply to
kojot
Mega ROTFL :)))))))))
Pozdrawiam serdecznie Darek Filonowicz, Bialystok
Reply to
Darek F.
Alez absolutnie sie z Toba nie zgadzam. Jesli ktos opluje mi model za co pozwole go sobie skarcic to chyba nie mnie bedziesz uwazal za winnego?
A.
Reply to
Andrzej Kowalski
jakbym napisał "kupię tanio model śmigłowca, najlepiej
powinien potraktować posty jako pewnego rodzaju przestrogę i
chyba, że ta grupa osiąga dno.
Drodzy Koledzy
Z tego watku macie doskonaly przyklad, jak szanowane sa prawa autorskie w Polsce, i jesli sie zastanowicie, to kazdy zrozumie dlaczego w Polsce jest taka posucha literatury modelarskiej, a szczytem osiagniec jest "Modelarz" Razem z kilkoma kolegami zgromadzilismy ogromny zasob wiedzy modelarskiej (prawie cala dostepna literatura angielsko i niemieckojezyczna) i juz parokrotnie zastanawialem sie, czy nie dokoptowac paru doswiadczonych "wyjadaczy" ( a takich mamy w Polsce sporo i sa to mili i uczynni ludzie) i nie zaczac wydawac fachowych ksiazek modelarskich. Nie chodzilo mi bynajmniej o zarabianie na tym (jak wiecie z
traktuje modelarstwo jako hobby i mozliwosc zrobienia czegos dla innych), ale (przystepna) cena takich pozycji musialaby zwrocic koszty ich druku (Autorow namowilbym do pisania za friko:-)) I wiecie do jakich wnioskow doszlismy? Po ukazaniu sie takich pozycji poszlyby w ruch kopiarki, allegro i ta grupa!! W rezultacie zwrot kosztow bylby co najmniej watpliwy. Takie sa rezultaty akceptowania wokol nas standartow spolecznych krajow trzeciego swiata!!!!
Pomyslcie o tym i wyciagnijcie wnioski, jestescie inteligentnymi ludzmi
Pozdrawiam serdecznie
Alex

Alex
Witam Kolegow .
Nie należy wszystkich w Polsce mierzyć tą samą miarką.Zapraszam na rynek w Zgorzelcu aby się przekonać jak niemiaszki wykupują całe pudła z nielegalnym oprogramowaniem i płytkami z muzyką a przecież Oni tak szanują prawa autorskie.
Reply to
Cezar100