najwiekszy reulator i silnik 3f

Witam

Interesuje mnie namocniejszy komercyjnie produkowany regulator do silnika

3f. Konkretnie silnik ma okolo 10 kW( w szczycie 16kW) i zasilany jest ze zrodla o napieciu 48V. Czyli prad bedzie okolo 200-250A Slyszeliscie o takich regulatorach ? A moze sa produkowane takie silniki?
Reply to
Biorelaxator" <biorelax[SKASUJ

zainteresuj sie silnikami od napędu rowerów elektrycznych lub motorowerów - jest strona temu poświęcona

Reply to
Marian
Reply to
Biorelaxator" <biorelax[SKASUJ

Jesli chodzi o regulatory to do 200A bez problemu (Schulze, Kontronik, itp)

- wieksze chyba nie a produkowane seryjnie (przynajmniej dla potrzeb modelarstwa :)

Reply to
Peter Rachwal
Reply to
--==Trotyl==--

Jeszcze raz podaje paramerty zrodla pradu: 48V i 200-250A a silnik 10kW do

16 kW w szczycie. Obliczenia mocy bardzo orientacyjne, bo z wzoru P=v^3*I*U*cos fi*n oraz/lub z pomiaru ciagu statycznego przy smigle 120cm przy zalozeniu ze smiglo daje 3kG ciagu z konia mocy a 1kW to 1,36KM.

Niestety obie firmy nie produkuja takich regulatorow. Jesli tak to prosze o link bo ja nie znalazlem.

Biorelaxator" <biorelax[SKASUJ

schulze ma 160A do 14 ogniw. Jeti-200A i rowniez 14 ogniw.

Reply to
Boogie

schulze ma 160A do 14 ogniw.

> Jeti-200A i rowniez 14 ogniw.

Jeszcze linki:

Boogie

Witam

Hacker robi regulator 200A pod 45 ogniw NiCd/NiMH (63V), najwiekszy z serii Jazz.

kuba

kuba napisał(a):

to ma 200A prądu chwilowego .. a ciagly jest tylko 120A bodajze ...

Reply to
tompolex

heh, ciekawe do czego taki silnik i regulator? może zgadnę jako ppg?

jezeli chodzi o silnik to:

np tutaj od 15 do 30kW

i równiez tu duza paleta..
Co do regulatora nie szukałem, może strony posiadają jakieś informacje....

Jeżeli chodzi o ppg to wyżej podane silniki zostały użyte do budowy i bez problemu latają! Tutaj również jest ułatwienie bo do ppg można samemu zrobić układ regulujący... Falownik + regulator obrotów.

Pozdrawiam i powodzenia. P.S. Google nie gryzie:) heh

Reply to
Czepek