najwiekszy reulator i silnik 3f

Witam
Interesuje mnie namocniejszy komercyjnie produkowany regulator do silnika
3f. Konkretnie silnik ma okolo 10 kW( w szczycie 16kW) i zasilany jest ze
zrodla o napieciu 48V. Czyli prad bedzie okolo 200-250A
Slyszeliscie o takich regulatorach ? A moze sa produkowane takie silniki?
Reply to
Biorelaxator" <biorelax[SKASUJ
zainteresuj sie silnikami od napędu rowerów elektrycznych lub motorowerów - jest strona temu poświęcona
Reply to
Marian
Jesli chodzi o regulatory to do 200A bez problemu (Schulze, Kontronik, itp) - wieksze chyba nie a produkowane seryjnie (przynajmniej dla potrzeb modelarstwa :)
Reply to
Peter Rachwal
U¿ytkownik "Biorelaxator" <biorelax[SKASUJ TO]@powernet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fii18m$si1$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
az tak wielkich to nie widzialem, ale ten gosc ma 60A regulator
i silnik spory tez:
--==Trotyl==--
Jeszcze raz podaje paramerty zrodla pradu: 48V i 200-250A a silnik 10kW do 16 kW w szczycie. Obliczenia mocy bardzo orientacyjne, bo z wzoru P=v^3*I*U*cos fi*n oraz/lub z pomiaru ciagu statycznego przy smigle 120cm przy zalozeniu ze smiglo daje 3kG ciagu z konia mocy a 1kW to 1,36KM.
Niestety obie firmy nie produkuja takich regulatorow. Jesli tak to prosze o link bo ja nie znalazlem.
Biorelaxator" <biorelax[SKASUJ
U¿ytkownik "Biorelaxator" <biorelax[SKASUJ TO]@powernet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:fii18m$si1$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
ale Master Spin 300 Opto - 18 - 59 V do 300 A - starczy ?? tylko oko³o 600 Euro
ty¿ pozdrawiam
buwi777
Reply to
buwi777
heh, ciekawe do czego taki silnik i regulator? może zgadnę jako ppg?
jezeli chodzi o silnik to:
np tutaj od 15 do 30kW
i równiez tu duza paleta..
Co do regulatora nie szukałem, może strony posiadają jakieś informacje....
Jeżeli chodzi o ppg to wyżej podane silniki zostały użyte do budowy i bez problemu latają! Tutaj również jest ułatwienie bo do ppg można samemu zrobić układ regulujący... Falownik + regulator obrotów.
Pozdrawiam i powodzenia. P.S. Google nie gryzie:) heh
Reply to
Czepek