Deproniak i silnik spalinowy ??

Witam!
Ten sam tekst zamieściłem na forum. Nie wszyscy tam zaglądają więc pisze i
tutaj.
Dzisiaj skończyłem przeróbkę depronowej Extry (pełny profil, ster kierunku,
wzmocniony dziub i inne pierdoły). Po tych wszystkich zabiegach okazało się
jednak , że Extra jest dosyć ciężka i obawiam się że napęd Mabuchi 300 i 8*Ni-
MH 1100 będzie miał za mało mocy, a przecież nie o to chodzi, bo jest to
samolot akrobacyjny. Mój wzrok padł na półkę, na której siedzi nowiutki
silniczek SC 2 ccm. :) No i ptytanie: założyć silnik spalinowy do deproniaka??
może ktoś coś takiego już robił (pomijam napęd pchający w delcie) ??
Z góry dzięki
Aha, Extra zrobiona jest z białego, latającego, depronu :)
Pozdrawiam
Adam
Reply to
Adas
Chodzi oczywiście o silnik żarowy :)
Reply to
gnid2
A jaka rozpiętość tej Extry? Miałem depronowe skrzydełko Tiger z OS-em 1.8ccm. Oryginalny pomysł Wojtka Komorniczaka. Rozpiętość 1m. Napęd był z przodu :)
Reply to
Piotr Konopka
Jest to zestaw od Pana Pieńkowskiego, ma 77 cm rozpiętości. Wiem, że bedzie miała "mały" nadmiar mocy na tym silniczku, ale to nie zaszkodzi :)
I jak to latało??
Pozdrawiam Adam
Reply to
gnid2
Obawiam się, że spalinka 2ccm będzie dużo za ciężka do tego modelu...
SZYBKO !!! A powrót na ziemię po zgaśnięciu silnika odbywał się jeszcze szybciej. Tiger szybował z wdziękiem rzuconej w powietrze cegły dziurawki ;)
Reply to
Piotr Konopka