[rc] deproniak na silnik spalinowy

Witajcie.
Mam takie pytanko: Jak to wychodzi w proporcjach wagowych dla
elektrykow? Takich kolo 500g. Ile % masy modelu zabiera pakiet
akumulatorów ile serwa, ile silnik a ile samolot?
A czy moglibyście napisać ile każdy z tych elementów waży?
Przyznam, ze przymierzam się do nowych zakupów i planuję zrujnować sie
na silniczek 1.8 cm3 (elektryki nie wchodzą w rachube) i trzy serwa do
jakiegos deproniaka. Obliczalem wstepnie:
silnik (os 1.8 cm3) 120g
serwa std 3x 140g
akumulator 100g
odbiornik 30g
zbiornik i kable 50g
-----------------------------
razem 440g
Jesli zrobie jakis samolot z depronu to bedzie wazyl jakies 200-250g
(albo mi sie tylko tak wydaje) :-)
Jesli zastosowalbym dwa serwa hs81 to zaoszczedze 50g wiec mysle ze
raczej nie warto. Serwo od silnika musi być standartowe aby wytrzymalo
kraksy :)))
Co o tym myslicie??
Ps: Dzis rozbilem swojego akrobata na 4cm3 1600g :(
Co tu duzo gadac. Skiepscilem ladowanie. Chcialem wyladowac blizej i
przeciągnąlem kilka metrow nad ziemia. Odstawilem centralnego kreta.
Caly przod kadluba - pierwsze 30cm dosłownie roztrzaskane. Na szczeście
skrzydla i ogon cały. Elektronika, silnik i serwa ok. :)
Naprawa zajmie mi jakies dwa dni pracy :((
Reply to
tygrysek