jaki silnik spalinowy wybrać

Witam,
jaki silnik wybrać z tych poniżej:
Silniki Super Tigre G-51 RING
czy
ASP S52AII (tylna regulacja)
który z silników warty jest polecenia i sprawia mniej problemów w
eksploatacji.
pozdrawiam
Valdi
V@ldi napisał(a):
Polecam właśnie toczącą się dyskusję na PWM. BTW - to raczej oklepany temat (MVVS vs OS vs ST). MDS-y wypadły jakoś z obiegu..
kojot
Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko
Miałem G 51 Ring zero problemów super regulacjaosiągi rewelacja no i odradzam ASP kiedyś miałem kłopotliwa regulacja na paliwie bez nitro metanu osiągi gorsze od Super Tigra
Reply to
wiesiek
Należy wybrac taki silnik ,do którego w każdym czasie możesz kpić części zamienne / szczególnie gaźnik i dysze rozpylacza - i to by było na tyle
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl GG 1602424
Użytkownik "V@ldi" snipped-for-privacy@aster.net napisał w wiadomości news:449d5438$0$22580$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
Reply to
Jerzy
Należy wybrac taki silnik ,do którego w każdym czasie możesz kpić części zamienne / szczególnie gaźnik i dysze rozpylacza - i to by było na tyle
A możesz podpowiedzieć do którego łatwiej dokupić części. Do tej pory miałem tylko modele elektryczne, dlatego każda uwaga będzie cenna.
Valdi
V@ldi napisał(a):
IMO pewien problem jest z Saito i Yamadą. O SuperTiger trzeba zapytać Wimarex. Ale sądzę, że bez większych problemów. Części do MMVS bez problemu OS i pochodne bez problemu.
pozdrawiam,
kojot
Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko
IMO pewien problem jest z Saito i Yamadą. O SuperTiger trzeba zapytać Wimarex. Ale sądzę, że bez większych problemów. Części do MMVS bez problemu OS i pochodne bez problemu.
Dzięki za odpowiedź.
pozdrawiam Valdi
Witam Podlacze sie do tematu.
Użytkownik "Krzysiek "kojot" Choroszko" napisał:
Gdybys jeszcze byl tak dobry i rozwinal te "pochodne" bylbym wdzieczny. Bo oryginal dobry ale drogi, wiec moze jakis "pochodny"?
Z gory dzieki
Reply to
Darek F.
Darek F. napisał(a): .............
Np. ASP (nie wiem czy wszystkie modele) to 1:1 OS w zakresie części i wymiarów. Rzuć okiem na

kojot
Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko
Co do Saito największy i najtańszy wybór części jest
niestety ale nie wysyłają części do Europy. Ale zawsze znajdzie się życzliwy modelarz, który pomoże to sprowadzić zza wilekiej wody jako gift, bo za niewielką opłatą wtedy to już nie modelarz :( , Saito z reguły raz wyregulowane nie wymagają żadnej ingerencji. Cena na starcie jest wysoka, ale eksploatacja oddaje wszystko. I znowu zaczynamy dyskusję co jest lepsze dwu czy czterotakt, ale to już inna je bajka... TW
Reply to
twojciechowski0
snipped-for-privacy@vp.pl napisał(a): ........
Dokładnie o tym pisałem.
Więc niekoniecznie z tą wysoką ceną (oczywiście porównanwczo). Np. moje Saito .56 kosztowało 240 dolarów kanadyjskich. czyli ok. 10% drożej niż OS FS52.
BTW. Czy ktoś lata na 4T Thunder Tigra?
kojot
Reply to
Krzysiek "kojot" Choroszko