silnik 400 - jaki ??

Z glebin modelarni ...

x> Witam !

x> Ze względu na brak dośwadczenia w kategorii silników elektrycznych wolę zdać x> się na Was. x> Muszę kupić silnik 400 i nie wiem który model wybrać x> Speeda, Permaxa czy MIG. Zależy mi na w miare dużej trwałości i niewielkiej x> (lub żadnej) emisji zakłóceń.A tak przy okazji każdy z tych silników x> widziałem w różnych wersjach napięciowych 6 i 7,2 V nie jestem zobligowany x> pakietami i ładowarkami bo to także muszę kupić więc na które napięcie x> lepiej wybrać?

x> Pozdrawiam x> Krzysztof <xArEs> Ludwiczak

Ogolem przylaczam sie do pytania.

Czy silniki 6V czy 7,2V. Jakie prady w zaleznosci od napiecia i wydajnosc z tym zwiazana. Oglem co lepiej i wydajnie.

A widze ze jest tu sporo fachmanow, wiec z odpowiedzia nie powinno byc problemow.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper
Reply to
Skazoo Bemowo ErcE :

Kiedyś przegrzałem silnik 280. Polegało to na tym, że elementy z tworzywa znajdujące się w pobliżu komutatora roztopiły się uszkadzając go.

Reply to
PiotrP