Silnik. Jaki?

Witam,
Zbudowałem model, który niestety ma zbyt słaby silnik. Ostatnio czytałem w necie o silnikach bezszczotkowych. Zastanawiam sie nad kupnem/wykonaniem
takiego silnika. Jaki silnik byście poradzili. Oto parametry modelu:
silnik: permax400 7,2V rozpietosc: 1060 profil płata: eppler 205 powierzchnia płata: 16.5 masa (ze wszystkim): 600g aku: 8*1,2V (900mAh) NiCd śmigło zalecane: 6x4 śmigło uzyte: 6x3 składane
Aha szukam w miarę taniego rozwiązania:)

Do tego modelu potrzebujesz napędu o ciagu conajmniej 300G a to da Ci każdy silnik bezszczotkowy przy pradzie ok 12A czyli regulator 18A i śmigło ok 9x4,7.Aby zrobic zawis na smigle potrzebowałbys ciągu ok 900 g taki silnik mozesz wykonac sam kupując trzy jednakowe silniki z CD i sklejając je o średnicy statora conajmniej 23 mm taki silnik waży ok 70 g i daje ciag ponad 1100 g przy pradzie ok. 16A.Do Bezszczotki nie potrzebujesz przekładni

.Aby zrobic zawis na smigle potrzebowałbys ciągu ok 900 g taki silnik

Znasz może link do jakiejs strony z opisem jak zrobić silnik bezszczotkowy z trzech silników cd? Ja widziałem niestety opisy do jednego:( Pozdr.