Jaki silnik zarowy dla początkującego

Witam wszystkich.
Jaki silnik wybrać silnik do latania rekreacyjnego,w sklepach internetowych
zalazłem silniki MVVS, COX, O.S. MAX, Tunder Tiger. S
Nie musi być wyczynowy ale niezawodny, łatwy w uruchamianiu.
Jeżeli ktoś coś podpowie to proszę o dodanie jakiego paliwa wymaga dany
silnik.
Pozdrawiam
cyfrac40
Reply to
cyfrac40
Cześć Nie ma silników złych. A te co wymieniłeś to czołówka, co nie kupisz będzie dobre, paliwo najprostsze 80/20 castor najlepiej i heja.....
Jack
Reply to
Jack
internetowych
os max !!!!! silnik dla leniwych :)
Conti
Reply to
Conti
I zasobnych w kasę... Ja znowu słyszałem opinie, że ASP (zwłaszcza 4-suw) kilka razy tańszy, a niewiele odstaje od OS-a. Ja również korzystam z ASP 32 i bardzo sobie go chwalę.
Reply to
Lukasz Stela
Dlaczego os max dla leniwych, proszę coś więcej o ASp może jakiś link do strony cyfrac
Reply to
cyfrac40
Użytkownik "cyfrac40" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d6039a$ee$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
"Dla leniwych" to prawdopodobnie oznacza, że to taki silnik, z którym najczęściej nie ma problemów, np. z odpalaniem i regulacją. Więc "nieleniwy" modelarz ma silnik, który pali kiedy chce, grymasi, jest wrażliwy na pogodę i na widzów :))) itp. itd. Tak więc jeśli nie miałeś wcześniej żadnych doświadczeń z silnikami i stać cię, to bierz osa, może nie jest to demon mocy, ale raczej nie zniechęci cię do modelarstwa.
pozdrawiam, qrdl
Reply to
qrdl
Jeszcze jedno pytanie os max posiada świecę zintegrowaną z głowicę? Jeżeli tak to ile orientacyjnie kosztuje świeca? a ja lecę na srony szukać osmaxów pozdrówka cyfrak
Reply to
cyfrac40
a propos swiec zintegrowanych z głowicą...
mam dwie nowiutkie ruskie świece do MDS-a albo CSTKAM-a1,5 ccm
komplety w oryginalnym pastikowym pudełku wraz z oryginalnymi miedzianymi podkładkami uszczelniającymi
tanio sprzedam :)
PMK
Reply to
PeKlesyk
a co sądzicie o MVVS-ach nazwa jest dla mnie przyjazna - prosze o opinie pozdr
Reply to
cyfrac40
dłuższy czas szarpałem się z samozapłonami - chyba do nich nie wrócę, na pewno nie polecę dla początkującego
są wzglednie tanie - niezły cennik na

są twarde ;)
nie są tak precyzyjnie wykonane jak OS-y
dość mocne, ale nieco kapryśne przy regulacji
raczej nie tolerują nitrometanu (lata się na 80/20), ale 3-5 procent nitro ułatwia zapalanie (czego nie polecam, bo producent nie poleca)
wszystkie części są dostępne w przystępnych cenach - vide modelmaking
moja ocena 4.0 w skali do 5 (to wolny kraj, nie ma obowiązku się ze mną zgadzać) - MVVS to dobre silniki, ale kupując nowy niewykluczone, że wybrałbym niewiele droższego OS-a "LA"
PMK
Reply to
PeKlesyk
serdeczne dzieki za wszelkie podpowiedzi pozdrawiam brać modelarską cyfrac
Reply to
cyfrac40
dokładnie to chciałem przez to powiedzieć, nie ma nic gorszego podczas nauki latania jak gasnący silnik w trakcie startu albo podczas lotu, pierwsze loty dostarczą i tak wiele stresu, wiec nie ma sensu się przejmowac jeszcze problemami z silnikiem, a regulacja os maxa to bajecznie prosta sprawa, chyba nie chcesz sie zniechęcać poprzez problemy z silnikiem i z trudnym odpalaniem
Conti
Reply to
Conti