Model dla początkującego

Użytkownik "Kuper (L)" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hbjlht$1be$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl... : Jaki samolot polecacie początkującemu ( nie chodzi mi o szybowiec ) :
pfmrc.eu -> search -> model dla początkującego
buwi
Reply to
buwi777
Użytkownik "buwi777" <buwi777WYTNIJ snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hbjlqj$1uh$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl...
Wielkie dzięki a jaki model twoim zdaniem jest najlepszy dla mnie ;]
Reply to
Kuper (L
Użytkownik "Kuper (L)" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hbjmgt$kkm$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...
plastikowy
Reply to
stabillo
Mnie sie jednak wydaje ,że słuszne jednak będzie gdzy zaczniesz tak jak wielu u nas w klubie/ od jakiegoś czasu / zaczynało od Easy Glidera ----niestey szybowca.Rzecz w tym żeby opanować odruchy na początku a nie rozkoszować się kształtem.czy przezanczeniem modelu Ważna jest też cena
EASY GLIDER to zbierający świetne recenzje szybowiec z napędem elektrycznym znanej firmy Multiplex, wykonany z "nierozbijalnej" pianki EPP. Wielu fachowców uważa powyższy model za samolot 2005 roku. Zestaw zawiera silnik typu Permax 400 z przekładnią oraz składane śmigło. Zalecany dla początkujących oraz średniozaawansowanych modelarzy.
Reply to
Jerzy
Użytkownik "Kuper (L)" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:hbjmgt$kkm$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl... : : Użytkownik "buwi777" <buwi777WYTNIJ snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości : news:hbjlqj$1uh$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl... : > : > Użytkownik "Kuper (L)" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości : > news:hbjlht$1be$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl... : > : Jaki samolot polecacie początkującemu ( nie chodzi mi o szybowiec ) : > : : > : > : > pfmrc.eu -> search -> model dla początkującego : > : > buwi : : : Wielkie dzięki a jaki model twoim zdaniem jest najlepszy dla mnie ;] :
Poczytałeś ???? Jak przeczytasz trochę wypowiedzi na Forum to sam zdecydujesz :-))
wg. mnie Easy Glider ale z jakąś bezszczotką ... na 400 + przekładnia ... może być ale tak jakoś słabo lata i jak wieje to walka a nie latanie ...
buwi
Reply to
buwi777
Polecam ci model górnopłata Mentor firmy Multiplex. Jest to model o rozpietości 1,6 m. Bardzo stabilny. Przestrzegam przed modelami mniejszymi niż 1, 5 m. Wtedy tylko sie z niechęcisz. Tem model lata doskonale, nie jest bardzo podatny na podmuchy wiatru. Wykonany jest z elaporu, więc w razie nieszczęścia bardzo łatwy do naprawy. Posłuchaj a będziesz zadowolony. Wszelkie małe i tanie modele to tylko wyrzucanie pieniedzy w błoto, szczegolnie dla osoby poczatkującej.
Wojtek
Reply to
Wojtek