ceny Shark 20?

Witam zamierzam kupić ładowarkę shark 20, który sklep byście polecili, chodzi mi głównie o cenę, a przy okazji przydała by się jakaś porównywarka cen sprzętu moelarskiego.

pozdrawiam adam

Reply to
olbercik

olbercik napisał(a):

Jak poszukasz to sam zobaczysz gdzie jest taniej ,dlaczego inni mają to robić za ciebie.

Reply to
Wiesiek3

Chodzi mi nie tylko o to, gdzie jest taniej, ale i o to który sklep polecacie.

pozdrawiam

Reply to
olbercik