[pancerka] Co skleić? :)

Witam Kolegów Modelarzy!

Tak się akurat złożyło, że powolutku kończę zakupionego przeze mnie niedawno Sturmgeschutza "czwóreczkę" i nie mogę się zdecydować, co by tutaj nowego sobie kupić (1/35) :) Tak więc sprawa prosta - doradźcie coś, bo ja się za cholerę nie mogę zdecydować, tyle jest możliwości do wyboru :)

A i mały hint: generalnie strona konfliktu drugowojennego (bo o takie coś mi chodzi) nie ma znaczenia: alianci, Szwabki - jeden pies, bo i tak skleję. Miło by było, gdyby przy okazji polecania jakiegoś modeliku polecający napisał kilka słów o jakości jego wykonania :)

Reply to
Animol

A co się będziesz szczypał :), lajsnij sobie albo Dragon Wagon [alianci] albo Famo sdfz 9 [III Reich] obydwa z tamiya 1/35, modele nowe więc dobrej jakości i baaardzo efektowne! pozdr ;) Grześ

Reply to
102452
*Użytkownik* [ snipped-for-privacy@wp.pl] indahouse <news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl>:

Hmmm... Pomyślę nad tym...

Reply to
Animol
*Użytkownik* [ snipped-for-privacy@wp.pl] indahouse <news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl>:

Hehe, dowciapniś ;)

Reply to
Animol

Wersja nieomal finalna (do wymiany dwie fotki z galerii) lezy w "poczekalni" na:

dla samobójcy ZzB

Reply to
ZzB

Dnia 7/17/2003 12:56 AM, Użytkownik Animol napisał:

Witaj !

Moja propozycja jest taka:

PzKpf II L "Luchs"

- ostatnio wznowiony

- tani

- ma pojedyncze ogniwka

- ma jakąś blaszkę w pudełku

- malutki i zgrabny

- można poszaleć i kupić metalofą lufę (Armo) i dwa zestawy blach !

:)

Reply to
Andrzej Hołowacz
*Andrzej Hołowacz* [ snipped-for-privacy@post.pl] indahouse <news:bf6ods$h3o$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl>:

Spoko, jeden ROTFL f te czy we fte ;)

Reply to
Animol
*Andrzej Hołowacz* [ snipped-for-privacy@post.pl] indahouse <news:bf6o4q$h3o$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl>:

A z jakiej to firmy możesz polecić? :)

Reply to
Animol

Nie! Nie klej niemca! Zrób sobie Achillesa! Aliancki, bojowy wygląd, łatwy w malowaniu, dość prosty w budowie, odkryta wieża (więc widać wnętrze). I będzie pasował tematycznie do posiadanego przez Ciebie shermana. Achillesa możesz zrobić jako naszego. Pamiętaj "Polska młodzież klei polskie pojazdy!".

Pozdrawiam Marek - neoanalfabeta

Reply to
Marek Cieliczko

Pozdrawiam Sławek

Reply to
makuss
*Marek Cieliczko* [c snipped-for-privacy@poczta.onet.pl] indahouse <news:bf78a0$o66$ snipped-for-privacy@news.onet.pl>:

LOL :D

Chyba Marek - ksenofob ;D

Reply to
Animol

Dnia 7/17/2003 11:43 PM, Użytkownik Animol napisał:

Mirage - kosztuje około 45 - 60 PLN !

jak pisałem wcześniej ma blaszkę i zrobione z pojedynczych ogniwek gąsienice

Myślę, że to nie jest dużo kasy za model który ma i blaszkę choćby malutką i pojedyncze ogniwka - nawet jeśli nie są takiej jakości jak Modelkasten

Możesz sobie poszaleć i dokupić dwa zestawy blaszek Abera i lufę z Armo , albo jeśli chcesz jednak wydać mniej pieniędzy na dodatki to np: zestaw samych okuć produkowany przez aber'a - wystarczy aby upiększyć podstawowe elementy blaszkami !

Natomiast jeśli byś kierował się jednak w stronę czegoś alianckiego to proponuję rozważenie modeli pochodzących z Italerii: DUKW albo Alligator albo LVT-4. Jeśli interesują cię też mniejsze pojazdy kołowe - to bardzo wdzięcznym tematem może być Jeep Wilis z Tamiy albo Dodge WC-54 - produkowany w wielu wersjach przez Italerke !

Reply to
Andrzej Hołowacz

ZzB snipped-for-privacy@unisoft.com.pl> napisal(a)

A moze zrobilbys plany do budowy od podstaw :-) - moze to ci ulatwi :) ?

Rafal

Reply to
Rafal Milczewski

Kto wie, czy to sie nie skończy jak z T-18 (czyli własnie prawie od podstaw) ale chwilowo mam dość mcgajwerowania. :)

Pozdrowionka ZzB

Reply to
ZzB

Widzisz już dwie osoby są zainteresowane T-34 z maquete. Kto jest za niech zagłosuje. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów! Sławek

Reply to
makuss

Mogę sobie zrobic z tego sygnaturkę? :-)

Reply to
Szupryt

Użytkownik "Szupryt" snipped-for-privacy@poczta.NOSPAM.wp.pl> napisał w wiadomości news:bf9iu9$mg0$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

A proszę bardzo :) Chociaż już kiedyś podobne hasła chyba gdzieś widziałem :)))) Może w czasach bardzo wczesnej młodości? Na różnych wiaduktach i estakadach je rozwieszano....

Pozdrawiam Marek

Reply to
Marek Cieliczko

To ciekawe, bo w zestawie t-34/76 są dodatkowe koła do 85-tki. Nic nie stracisz jak kupisz i zrobisz dwa ;) Pozdrwiam

Reply to
makuss

To zacznij od 76 m 1940, zrób przerwę na "samochodzik" np. BA-6 i 76 z 1942. To nie będzie tankowyj zawod ale zawod. :)

Reply to
makuss

Taaaa, potem t34 z 1943 [myszka miki] jakies su np 76 a potem to juz z gorki: su 122, isu 152, t 34/85, i is2 i.... bede prawdziwym tankowym stachonowcem! :))))) pozdr Grześ

Reply to
102452