Co to za tworzywo i czym skleić?

Witam,

W malakserze Moulinex pojemnik roboczy jest wykonany z przezroczystego tworzywa. Niestety nie było odporne na upadek na podłogę. Ponieważ ja zatrzymałem się w wiedzy na etapie polistyrenu, nie mam pojęcia co to może być za tworzywo. Tym bardziej nie wiem, jaki klej byłby najlepszy aby skleić poprzeczne pęknięcie ok. 10cm. na boku pojemnika.

t-1

Reply to
t-1

Nie ma żadnego opisu odnośnie materiału na tym elemencie? To dość mało prawdobodobne.

Reply to
_chab_

Dnia Wed, 5 Oct 2011 12:18:15 +0200, t-1 napisał(a):

Mozliwe ze i polistyren. Ale moze byc tez plexi (PMMA), poliweglan, jakies akryle.

Doswiadczenie mi podpowiada ze zaden. Ale w takie szczeliny dobrze wnikaja cyjanoakrylowe (kropelka, superglue).

Mozna jeszcze sprobowac zespawac goracym powietrzem.

Dziękuję wszystkim za porady. Niestety nie było żadnego oznaczenia tworzywa na tym elemencie. Wnioskując z odpowiedzi, że skuteczne sklejenie jest trudnym zadaniem i będzie mało estetyczne poszukałem części na allegro. Znalazłem i kupiłem niedrogo prawie nieużywane z zepsutego elektrycznie robota. Teraz bym mógł zrobić badania niszczące (np. spalenie kawałka, potraktowanie różnymi rozpuszczalnikami) by odpowiedzieć sobie na zadane pytanie ale chyba nie ma to sensu.

t-1

Reply to
t-1

Nie było trójkącika z zagiętych strzałek z jakąś cyferką w środku? O takiego:

Konrad