metal z flizą czym skleić

Witajcie, mam takie pytanie, chciałbym zamknąć otwór w łazience na wysokości 1,5 - otwór w ścianie gdzie znajduje się zawór do ciepłej wody.
Cała ściana jest pokryta flizami. Ponieważ od czasu do czasu należy to otwierać, chciałbym na magnesach które zamocuje w ścianie przymocować płytke metalową, a do niej przytwierdzić na stałe flizy. Moje pytanie jest następujące czym najlepiej przytwierdzić flize do płytki metalowej. Czy pomysl przytwierdzenia flizy do płytki metalowej za pomocą silikonu jest dobry? Czy taka konstrukcja się będzie trzymała i nie spadnie w którymś momencie niespodziewanie? Prosze o opinie.
Pozdrawiam Michał

jest

Witam Jest zły - nie będzie trzymać dobrze, metalowe powierzchnie uchwytów nie sa duże. Uzył bym kleju montażowego - można dostać też w małych tubkach, ewentualnie dustronnej taśmy klejącej piankowej - takiej o grubości ok 1 mm. Niektóre uchwyty metalowe do płytek sprzedają od razu z kawałkami takiej taśmy. Pozdrowienia

MK napisał(a):

A co to jest "fliza"? Serio nie wiem... :(

Generalnie silikon ladnie trzyma - zwlaszcza na duzych powierzchniach. tylko nie wiem z czego jest ta fliza :)
Fliza to mniej więcej to samo co płytka ;o)
Zawsze mnie to bawi jak wjeżdżam do Krakowa. Sprawa dotyczy pewnie małopolski, to trochę jak pyry w Poznaniu.
W sumie fajnie urozmaicenie, a jak miło komuś tłumaczyć...
na wirtualnej polsce w domenie pl]

die Fliese to w jezyku Goethego plytka ceramiczna. Czyli tak troche jak pyry i Kartofeln
W: ze spamem].pl> Było:

Już przeczytałem co to jest fliza... U mnie jest ekran na stelażu, oraz jedna płytka (fliza) - wpasowana pomiędzy inne - na czterech magnesach, takich jak kiedyś używano jako zamki w szafkach. Nie spadła od ośmiu lat...
W: Było:

Po zdjęciu płytki mam dostęp do zaworów odcinających wodę i do zegarów. :D