przykleić metal do płytek ceramiczn

Witam,
Drodzy Grupowicze,
Potrzebuje w łazience przykleić 4 niewielkie elementy
metalowe/plastikowe do kafelek (gładkie, z połyskiem). Elementy będą
obciążone max 1 kg. Jakiego kleju użyć do połączenia tego? Doradźcie
coś, proszę...
Fajnie by było gdyby kiedyś, w przyszłości, dało się to odkleić w sposób
niedestrukcyjny :)
Reply to
Michał
Użytkownik "Michał" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:jc5lnt$4vo$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
metalowe - klejem epoksydowym Plastikowe - jedyne co mi przychodzi do głowy to silikon szklarski
taaa i może jeszcze frytki do tego...
Reply to
Jackare
Michał snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):
Coś za coś. Jak odmienisz przez przypadki kafelka w liczbie pojedynczej i mnogiej to napiszę jakiego kleju użyć.
Reply to
kogutek
Proponuje dobra tasme dwustronna - taka na grubszej piance, najczesciej uzywam z 3M (tak jak juz K.A. podal asortyment w poscie powyzej). Kluczem do sukcesu jest dobre odtluszczenie i oczyszczenie powierzchni do ktorej przykleimy tasme. Sam stosuje z powodzeniem takie rozwiazanie na dosyc ciezkich wieszakach z nierdzewki klejonych do plytek na scianach. Zdecydowanie latwiej to usunac w razie potrzeby, niz po uzyciu jakiegos kleju epoxydowego lub innego....
Pozdrawiam KM
Reply to
KM
Użytkownik "KM" napisał w wiadomości grup
No nie wiem - widzialem i takie tasmy ktore zdecydowanie bardzo trudno usunac. Znaczy sie - godne polecenia, bo klej znakomity :)
Niestety nazwy nie podam, bo ja widzialem tylko wyrob gotowy i usilowalem go rozkleic :-)
J.F
J.F <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):
Używałem takiej taśmy dwustronnej. Jest dostępna w sklepach i nie ma ceny z kosmosu. Ma klej chemoutwardzalny. Uaktywnia się pod wpływem wilgoci z powietrza po odklejeniu warstwy zabezpieczającej.
Reply to
kogutek
Widziałeś właściwe zastosowanie dobrze dobranej taśmy. One potrafią nadtrawiać/rozpuszczać powierzchnię klejonych elementów, ale tego typu rzeczy w przeciętnym kiosku Ruchu nie sprzedają... Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
W dniu 14.12.2011 19:43, KM pisze:
Oraz nie obciążanie połączenia przez jakiś, określony przez producenta, czas!
Reply to
Albercik
Tak jest.
Problem w tym ze oni tym skleili gruba folie ... ktora mi wygladala na polietylen lub polipropylen. A tego normalnie to prawie nic nie rusza.
J.F