ciężar płytek gresowych

ile wynosi ciężar płytek gresowych? szukałem na googlach i szukałem i za cholere znaleźć nie mogę :(

Add pictures here
Ôťľ
Marcin K. napisał(a):

no policzy┼éem sobie sam,maj─ůc wag─Ö ma┼éej p┼éytki :] wysz┼éo mi oko┼éo (bo p┼éytki s─ů chyba r├│┼╝ne,szkliwione ,nieszkliwione) 21,6 kN/m3 -czy tyle mniej wiecej powinno by─ç?
Add pictures here
Ôťľ
"Marcin K." napisał(a):

Kiedy┼Ť to liczy┼éem na danych rzeczywistych, wysz┼éo mi co┼Ť ko┼éo g─Östo┼Ťci duraluminium. P┼éytki pod┼éogowe, szkliwione.
--
P. Jankisz
troch─Ö o rowerach:

W tak m─ůdrych jednostkach, jak kN/m3 - nie wiem ;-), ale paczka zawieraj─ůca 0.9m2 przeci─Ötnego gresu (10 sztuk p┼éytek 30x30) wa┼╝y oko┼éo 16-18kg.
Ôťľ