Przek?adnie planetarne

Poszukuję : "Przekładnie obiegowe (planetarne)", Surowiak Wiktor, (ostatnie wydanie około 1958-60 roku). Szczególnie rozdziału o łożyskowaniu jarzma. Obliczenia sił i dobór łożysk. Pożyczoną oddam natychmiast po sfotografowaniu rozdziału. Ale może któryś z Kolegów może podesłać tylko ten fragment ksiązki? Ale może być i innego autora, byle by było obliczaniu łożyskowaniu jarzma.

W.Kr.

Reply to
W.Kr.

Coś mam, ale jak zawsze: 1000 mil ode mnie i na dodatek w piwnicy z której żona notorycznie moje rupiecie wynosi do kontenera z makulaturą. Będę za 2 tygodnie, poszukam co tam się ostało. Konrad PS Jeśli wyszło coś po rosyjsku to w ruskim piractwie mogę znaleźć wszystko, tylko poproszę o oryginalny tytuł.