[RC] Poszukuję zasilacza stabilizowanego

Poszukuję zasilacza stabilizowanego do "napędu" mojego Pulsara. Wymagana
stabilizacja napięcia w okolicy 12V dla przedziału obciążeń 0-8A. Za
ewentualne oferty będę wdzięczny. Ja dotąd znalazłem w necie zasilacze
stabilizowane max. do 5A lub dużo potężniejsze. Te ostatnie odpowiednio
drogie oczywiście :(
Pozdrawiam,
Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Witam. Poszukaj na Allegro zasilacza od CB radia. Ale 10A. Są też 4,5 A ale te są za słabe. Andrzej P
Reply to
Andrzej Popów
Witam, czeskie czasopismo RC reve Nr 3 i 4 2003 przedstawia sposób przeróbki zasilacza PC-ta dla potrzeb modelarskich .Czasopismo do nabycia w fmie KAL-POL /22/ 822 38 18. Pozdrawiam Ikar Użytkownik "Robert 'Heyoan' Gadomski" <robspam1@SKASUJTO!.reebok.pl> napisał w wiadomości news:bo39kq$1on5$ snipped-for-privacy@foka.aster.pl...
Reply to
ikar
Witam! *******
Nie trzeba daleko szukac, tylko przejzec archiwum grupy. Nie dalej jak miesiac temu pisalem o takiej przerobce. ;o)
Reply to
Mariusz Pulkowski
Witam, Za 110zł kupisz zasilacz 10A, w firmie "WIMAREX".
łaśnie takiego używam do PULSARA.
pozdrawiam, DarekRc
Reply to
DAREKRC
Właśnie takiego używam do PULSARA.
Dzieki, Wlaśnie o taki konkret mi chodziło.
Interesowałem sie tematem od dłuzszego czasu, wiem z archiwum o tym, że mozna przerobić zasilacz komputerowy (w tej chwili podpinam się do swojego zasilacza w komputerze), wiem że można znaleźć wiele schematów aby wykonać taki zasilacz samodzielnie (ale to nie moja specjalność i nie mam niestety czasu na takie eksperymenty przy braku doświadczenia), wiem też o zasilaczach do CB (na te ostatnie dotąd się nie natknąłem). Chcę po prostu kupić gotowy stabilizowany zasilacz o wystarczającej mocy. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
BTW, czy są zasilacze CB stabilizowane przy obciążeniu ponad 3.5A? Aby w pełni wykorzystać Pulsara potrzeba stabilizacji do 8A. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Witaj ! Ja do Pulsara znalazłem zasilacz ZS10 ( 10/12A ). Solidnie i estetycznie wykonany. Cena to ok 180zł - sprawuje się super. Kupiłem go w podziemiach przy Rivierze ( Warszawska Giełda Elektroniczna ) ale może gdzieś też można go kupić.
RC - Marki
Reply to
piotr.chrzaszcz
witam Zasilacz taki jak w Wimarexie za 80zł. Parę sztuk takich zrobiłem i chodzą też z Pulsarami na 8A , jeden napewno u mnie a drugi napewno u kol.Grzegorza Stoklosy z tego co pamiętam.
Wojtek
Wojtek- mawwo
Potwierdzam, mam od Wojtka przerobiony zasilacz komputerowy. Daje ponad 13V i 8A. Używam go z Pulsarem i sprawuje się perfekcyjnie.
Grzegorz
Użytkownik "Wojtek- mawwo" snipped-for-privacy@WYTNIJTOpoczta.fm napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > witam > Zasilacz taki jak w Wimarexie za 80zł. > Parę sztuk takich zrobiłem i chodzą też z Pulsarami na 8A , jeden napewno u > mnie a drugi napewno u kol.Grzegorza Stoklosy z tego co pamiętam. > > Wojtek >
-- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
invalid unparseable
Tak, o ile wiem to stabilizacja jest na 13.8V, wiec nadaje sie do Pulsara, który toleruje przedział 10-16V na wejściu. Zadałem już Wojtkowi pytanie na priva w tej sprawie, jako że jestem zainteresowany. Pozdrawiam i dzieki za opinie, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
schematy zasilaczy są też na stronie modeltronika

mam taki i furka aż miło z moją BC100
Reply to
batched
Chcialem tu, z tego miejsca, podziękować Wojtkowi za przystosowanie (przełożenie stabilizacji) zasilacza komputerowego na moje potrzeby. Właśnie o coś takiego mi chodziło. Zasilacz od Ciebie sprawuje się bez zarzutu! Polecam Wojtka, jeśli ktoś potrzebuje zasilacz do Pulsara. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski