[rc, elektryczne] jaki pakiet, końcówki...bardzo proszę o pomoc

Witam,
W temacie elektryki jestem zielony... a tak się miło złożyło, że dostałem w
prezencie urodzinowym zestaw e-szybowca Graupner Cumulus XXL

(ach, są jeszcze na tym swiecie dobrzy ludzie hihihi :-) W każdym razie od
dawna chciałem mieć takie coś, jednak zawsze brak funduszy, ważniejsze
sprawy... etc.
Moja radość jest lekko zabarwiona niepokojem... otóż jest to niepełny
zestaw, tzn. barkuje tam pakietu napędzające + oczywiście jakieś wtyczki i
kabelki..?... Na stronie, do której podałem link są wyszczególnione
dodatkowe części, w tym pakiet, jednak za chiny ludowe nie mogę wywnioskować
co móglbym i gdzie kupić w zastępstwie (pojemność, typ, rozmiar) - proszę
napiszcie mi łopatologicznie jaki pakiet kupić i z jakimi wtyczkami, będę
zobowiązany dozgonnie, zależy mi na czasie, bo niebawem nie bedzie już
okazji do polatania.... Oczywiście mam odpowiednią ładowarkę ripmaxa
constellation..
pozdrawiam,
qrdl
Reply to
qrdl
Conajmniej pakiet 8 cel 1,5 Ah najlepiej Sanyo
Reply to
Marian
Witaj,
W tym szybowcu chyba nie miało być pakietu w pudełku.
Wtyczki... podam Ci najpopularniejsze:
USA: 1.Deans Ultra 2.Sermos Power Poles
Europa: 1.Multiplex (głównie Niemcy) 2."Goldy" (zamów koniecznie w obudowie z tworzywa) Pozdrawiam, Szymon
Reply to
invalid unparseable