[rc, elektryczne] jaki pakiet, końcówki...bardzo proszę o pomoc

Witam,

W temacie elektryki jestem zielony... a tak się miło złożyło, że dostałem w prezencie urodzinowym zestaw e-szybowca Graupner Cumulus XXL

(ach, są jeszcze na tym swiecie dobrzy ludzie hihihi :-) W każdym razie od dawna chciałem mieć takie coś, jednak zawsze brak funduszy, ważniejsze sprawy... etc. Moja radość jest lekko zabarwiona niepokojem... otóż jest to niepełny zestaw, tzn. barkuje tam pakietu napędzające + oczywiście jakieś wtyczki i kabelki..?... Na stronie, do której podałem link są wyszczególnione dodatkowe części, w tym pakiet, jednak za chiny ludowe nie mogę wywnioskować co móglbym i gdzie kupić w zastępstwie (pojemność, typ, rozmiar) - proszę napiszcie mi łopatologicznie jaki pakiet kupić i z jakimi wtyczkami, będę zobowiązany dozgonnie, zależy mi na czasie, bo niebawem nie bedzie już okazji do polatania.... Oczywiście mam odpowiednią ładowarkę ripmaxa constellation..

pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl

Conajmniej pakiet 8 cel 1,5 Ah najlepiej Sanyo

Reply to
Marian