Prosz─Ö o pomoc w zakupie modelu

Witam. Po nieudanej zabawie helikopterem (Honey Bee) postanowiłem kupić sobie model samolotu. W miłej rozmowie z 2 panami, którzy sobie latali
samolotami w Wejsunach(pozdrawiam), polecili mi model MULTIPLEX - EASY STAR - na pocz─ůtek. Znalaz┼éem sobie sklep i model i teraz mam problem. W opisie produktu napisane jest, ┼╝e zawiera silnik Permax 400, a poni┼╝ej informacja, ┼╝e nale┼╝a┼éo by kupi─ç taki-a-taki regulator do silnik├│w szczotkowych oraz taki-a-taki regulator do silnik├│w bezszczotkowych. Poza tym trzeba dokupi─ç serwa itp. Czy kto┼Ť m├│g┼éby mi wymieni─ç elementy, kt├│re musz─Ö bezwzgl─Ödnie dokupi─ç do tego modelu? Mam po helikopterze 4 kana┼éowe radio 2,4MHz. Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za pomoc. Poni┼╝ej link do strony, na kt├│rej znalaz┼éem ofert─Ö, kt├│ra wzbudzi┼éa tak─ů moj─ů konsternacj─Ö. http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id Ś&osCsid÷27712d956b6b954dd4fe77842425f6 Pozdrawiam, Pawe┼é W.
--

http://www.prawnicydlabiznesu.pl /

Add pictures here
Ôťľ
Pomyłka - radio jest na 35MHz.
Pozdrawiam, Paweł W.
--

http://www.prawnicydlabiznesu.pl /

Add pictures here
Ôťľ
Paweł W. pisze:

Na linku, kt├│ry poda┼ée┼Ť, s─ů wymienione wszystkie potrzebne elementy, kt├│re trzeba dokupi─ç. W zestawie jest silnik Permax 400, do kt├│rego musisz dokupi─ç regulator do silnik├│w szczotkowych. Mo┼╝esz wybra─ç dro┼╝szy i lepszy wariant: dokupi─ç silnik bezszczotkowy i do niego regulator do silnik├│w bezszczotkowych. Opis na stronie sklepu w tym miejscu jest faktycznie niejednoznaczny. Skoro masz nadajnik 35 MHz, to musisz jeszcze mie─ç odbiornik 35 MHz oraz kwarc odbiorczy z takim samym numerem kana┼éu jak w nadajniku (mo┼╝esz kupi─ç nowy zestaw kwarc├│w do nadajnika i odbiornika). Odbiorniki mog─ů by─ç z pojedyncz─ů przemian─ů cz─Östotliwo┼Ťci oraz z podw├│jn─ů. Kwarce do obu rodzaj├│w s─ů r├│┼╝ne, trzeba uwa┼╝a─ç przy zakupie. Nadajnika nie znam, nie mam pewno┼Ťci, czy jego parametry s─ů wystarczaj─ůce, je┼Ťli chodzi o zasi─Ög. Ma┼éymi helikami lata si─Ö blisko siebie, a motoszybowcami troszk─Ö dalej, ale i tak powinno wystarczy─ç.
Ôťľ