Proszę o pomoc w zakupie modelu

Witam. Po nieudanej zabawie helikopterem (Honey Bee) postanowiłem kupić sobie model samolotu. W miłej rozmowie z 2 panami, którzy sobie latali samolotami w Wejsunach(pozdrawiam), polecili mi model MULTIPLEX - EASY STAR - na początek. Znalazłem sobie sklep i model i teraz mam problem. W opisie produktu napisane jest, że zawiera silnik Permax 400, a poniżej informacja, że należało by kupić taki-a-taki regulator do silników szczotkowych oraz taki-a-taki regulator do silników bezszczotkowych. Poza tym trzeba dokupić serwa itp. Czy ktoś mógłby mi wymienić elementy, które muszę bezwzględnie dokupić do tego modelu? Mam po helikopterze 4 kanałowe radio 2,4MHz. Z góry dziękuję za pomoc. Poniżej link do strony, na której znalazłem ofertę, która wzbudziła taką moją konsternację.

Paweł W.

Reply to
"Paweł W."

Pomyłka - radio jest na 35MHz.

Pozdrawiam, Paweł W.

Reply to
"Paweł W."

Paweł W. pisze:

Na linku, który podałeś, są wymienione wszystkie potrzebne elementy, które trzeba dokupić. W zestawie jest silnik Permax 400, do którego musisz dokupić regulator do silników szczotkowych. Możesz wybrać droższy i lepszy wariant: dokupić silnik bezszczotkowy i do niego regulator do silników bezszczotkowych. Opis na stronie sklepu w tym miejscu jest faktycznie niejednoznaczny. Skoro masz nadajnik 35 MHz, to musisz jeszcze mieć odbiornik 35 MHz oraz kwarc odbiorczy z takim samym numerem kanału jak w nadajniku (możesz kupić nowy zestaw kwarców do nadajnika i odbiornika). Odbiorniki mogą być z pojedynczą przemianą częstotliwości oraz z podwójną. Kwarce do obu rodzajów są różne, trzeba uważać przy zakupie. Nadajnika nie znam, nie mam pewności, czy jego parametry są wystarczające, jeśli chodzi o zasięg. Małymi helikami lata się blisko siebie, a motoszybowcami troszkę dalej, ale i tak powinno wystarczyć.

Pozdrawiam

Reply to
KoMarek