Flotacja - proszę o pomoc

Witajcie,
Moja koleżanka pisze pracę inż. na temat "Porównanie technik flotacji na
wybranych przykładach". Niestety nie może liczyć na pomoc swojego
promotora, ponieważ ten kazał jej przepisać "własnymi słowami" pracę
"Overwiew of flotation as a wastewater treatment technique" J. Rubio i
in. Ciekawa sugestia, prawda? Stąd moja prośba, jeżeli ktoś z Was
dysponuje materiałami na ten temat w języku polskim lub angielskim, będę
bardzo wdzięczna za udostępnienie i oczywiście pokryję koszty wysłania
ich (w przypadku poczty polskiej). Proszę również o podanie stron www z
informacjami na ten temat. Koleżanka nie ma dostępu do internetu, więc
jej trochę pomagam :).
Dzięki za wszelką pomoc.
Reply to
A.L.
Dnia Tue, 29 Mar 2005 13:14:34 +0200, A.L. snipped-for-privacy@nospammwp.pl napisał:
zobacz
Zakładu Wzbogacania Rud należącego do KGHM. Rudy wzbogaca się za pomocą kilku procesów, m.in. flotacji. W tym angielskim tytule chodzi o zupełnie inną flotację bo w oczyszczalniach ścieków ale w tytule koleżanki pracy nie pisze o jaką flotację chodzi więc... Możecie spróbować nawiązać kontakt z kimś z ZWR i wam może pomoże [uprzejmy inżynier :)]
Reply to
marccel
No tak to już jest, wykładowcy zamiast robić coś konstruktywnego siedzą pewnie do drugiej na necie i filozofują, tak że nie dziwie się biedactwu:)
Pozdrowionka
Reply to
DanielT