Proszę o pomoc ( RC Revue ) !!!

Witam ! Pilnie poszukuję RC Revue nr 1 i 2 / 2004 , a konkretnie artykułu o Spitfire FSK ( nr 1/2004 ) oraz artykułu wraz z planem P-51 Mustang ( nr 2/2004 ) . Będę wdzięczny jezeli ktoś to zeskanuje i prześle na email . Niestety w pobliżu miejsca mojego zamieszkania nie mam mozliwości kupienia tego czasopisma , a zamawianie wysyłkowo tylko dla dwóch artykułów nie bardzo się kalkuluje . Z góry dziękuję . Pozdrawiam , Janusz

Reply to
Janusz

Potrzebujesz _pilnie_ i nie kalkuluje ci się zapłacićz <10PLn za pobranie (RC Revue można kupić np w Modelpartner, w CSMie na Bitwy Warszawskiej w Warszawie (sprzedają też pewnie wysyłkowo) ) , bo z Twojej wypowiedzi zrozumiałeem, że gdyby były dostępne blisko Ciebie to kupiłbyś w kiosku ?

Radek

Reply to
rpilski

Witaj Janusz , czy zdobyłeś już skany artykułu "Létajici kit Spitfire" zamieszczonego w 1/2004 numerze czeskiego magazynu modelarskiego"RC REVUE"? Jeżeli nadal jesteś zainteresowany tym artykułem napisz na priv. A jeżeli będziesz miał problemy z tłumaczeniem tekstu - chętnie pomogę . Mam ten model , więc jeżeli masz pytania - pisz na priv . Ludomir

Reply to
LUDOMIR ROGALSKI