Proszę o pomoc ( RC Revue ) !!!

Witam !
Pilnie poszukuję RC Revue nr 1 i 2 / 2004 , a konkretnie artykułu o Spitfire
FSK ( nr 1/2004 ) oraz artykułu wraz z planem P-51 Mustang ( nr 2/2004 ) .
Będę wdzięczny jezeli ktoś to zeskanuje i prześle na email . Niestety w
pobliżu miejsca mojego zamieszkania nie mam mozliwości kupienia tego
czasopisma , a zamawianie wysyłkowo tylko dla dwóch artykułów nie bardzo się
kalkuluje .
Z góry dziękuję .
Pozdrawiam , Janusz
Reply to
Janusz
Potrzebujesz _pilnie_ i nie kalkuluje ci się zapłacićz <10PLn za pobranie (RC Revue można kupić np w Modelpartner, w CSMie na Bitwy Warszawskiej w Warszawie (sprzedają też pewnie wysyłkowo) ) , bo z Twojej wypowiedzi zrozumiałeem, że gdyby były dostępne blisko Ciebie to kupiłbyś w kiosku ?
Radek
Reply to
rpilski
Witaj Janusz , czy zdobyłeś już skany artykułu "Létajici kit Spitfire" zamieszczonego w 1/2004 numerze czeskiego magazynu modelarskiego"RC REVUE"? Jeżeli nadal jesteś zainteresowany tym artykułem napisz na priv. A jeżeli będziesz miał problemy z tłumaczeniem tekstu - chętnie pomogę . Mam ten model , więc jeżeli masz pytania - pisz na priv . Ludomir
Reply to
LUDOMIR ROGALSKI