[ RC ] Proszę o pomoc !!! ( długie )

Witam !
Proszę o pomoc w zaprogramowaniu nadajnika JR X3810 . Kupiłem go od Niemca w
bdb stanie , niestety nie dostałem do niego instrukcji . Ostatnio znalazłem
instrukcję w języku angielskim w internecie , ale nie wszystko jest dla mnie
jasne .
Konkretnie chcę uzyskać hamulce w lotkach i wszystko jest OK z jednym
wyjątkiem . Po włączeniu hamulca ( mix. klapy >lotki - klapy jako hamulec )
obie lotki unoszą się do góry , i tu zaczyna się problem - w górnym
położeniu lotki nadal pracują normalnie ( tzn. wychylają się w obie strony )
. Nie udało mi się wżaden sposób ograniczyć tych wychyleń ( travel adj. ) i
istnieje niebezpieczeństwo wyrwania lotki lub co gorsze uszkodzenia serwa .
Travel adjust nie ogranicza sumarycznego wychylenia lotki i hamulca ( tzw.
end point ) . Efekt jest taki , że wychylenia lotek i klap ( hamulec )
sumują się . Nie wiem co robię źle , a może to radio ma właśnie takie
oprogramowanie .
Wszystkie osoby , które miały kontakt z tym radiem lub wiedzą jak je
zaprogramować w tej konfiguracji bardzo proszę o pomoc .
Pozdrawiam , Leszek Kruk
Reply to
Leszek
Nie ma problemu z tym radiem ! Wszystko da sie ustawić !
Podłącz lotki do kanału 2 i 5 w odbiorniku (oryginalny ) Ustaw rewersami prawidłowy kierunek działania . w instrukcji znajdź dział o nazwie Butterfly Mixing(Crow) Na wyświetlaczu ustaw funkcję Bytterfly strzałką najedź na Spoil-Aile ustaw % zmiksowania -to daje wielkość wychylenia obu lotek w górę . Identycznie domiksujesz korektę wysokości do hamulców(w dół około kilka procent ale to trzeba sprawdzić w locie ) Wazne jest by mechaniczne przełożenie dźwigni było identyczne dla obu lotek przy tej funkcji A masz klapy w tym modelu ?
W dziale Practical Application znajdziesz inne informacje jak pracować z krawedzią spływu skrzydeł . Wszystko co napisali o mixingu dla szybowca działa prawidłowo. Wył . hamulca znajdziesz pod prawym,środkowym palcem. To nie jest 3 pozycyjny wyłącznik !!!
By ustawić klapy do hamowania w tej funkcji znajdź dział "Setting Spoiler Offset. podaj adres pod jakim jest instrukcja po angielsku do tego radia !
Reply to
invalid unparseable