Proszę o pomoc

Witam !!!

Jestem u Was pierwszy raz, chcę kupić model elektroszybowca EASY GLIDER ELEKTRO,z aparaturą OPTIC 6 FM/Q-PCM PEŁNY ZESTAW MODE 2 35 MHZ, przyznaję się w tym temacie jestem początkującym. Chcę się nauczyć latać tym modelem, więc chciałbym się dowiedzieć na co zwracać uwagę, czekam na wszelkie propozycje i uwagi za które serdecznie z góry dziękuję.

Serdecznie pozdrawiam Marek F

Reply to
FRED

Użytkownik "FRED" snipped-for-privacy@odlot.com.pl> napisał w wiadomości news:euc473$j3m$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Poczytaj wątek "No to zaczynamy - fruwanie R/C :)", z 19 marca 2007 06:06 - tam znajdziesz wiele ważnych, dla Ciebie, informacji.

Reply to
kyrzi

Radziłbym kupić aparaturę mx12 i do tego odbiornik REX 7 a szybowiec Blejzyka np ELF za 300 zł ze skrzydłami styro pokrytymi fornirem -bardzo solidna i trwała konstrukcja

Reply to
Marian