Omei 2000 EP

Dzień dobry. Jestem początkującym modelarzem a raczej zamierzam nim zostać. Chcę sobie kupić elektroszybowiec OMEI 2000 EP. Czy ktoś może mi napisać jak ten model
zachowuje się w trakcie lotu, czy warto go kupić na dobry początek zabawy z modelami RC? Z tego co wiem model jest wyposażony w silnik szczotkowy klasy 540 i tu też mam pytanie : czy model z tym silnikiem wznosi się dynamicznie czy jest "mulaty". Dziękuję za wszelkie opinie na temat tego modelu. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Krzysztof

Witam Ja osobiście polecam na początek jakieś latające skrzydło ze styropianu. Ja zaczynałem od 2 m szybowca (First+) i wiem, ile stresu kosztują pierwsze loty. Styropianowe skrzydło jest: 1. Tanie (nie szkoda będzie jak sie rozbije) 2. Dość mocna konstrukcja wybacza wiele co jest ważne przy nauce latania. 3. Przy pomocy Taśmy klejącej można prawie wszystko naprawić od ręki :) 4. Start z ręki a lądowanie w prawie dowolnym terenie (w moim przypadku wysoka (50cm) wyschnięta trawa) Nie znam innego modelu, który miałby te wszystki cechy.
Pozdrawiam Zbyszek

DTokBigBen wrote:

Przyłącze sie do opini Zbyszka. Sam w tym roku zacząłem nauke lataniana podarowanym skrzydełku (Wojtek moja wdzięcznośc będzie Cię przesladowac do smierci). Wcześniej troche latałem (bardziej próbowałem) na Bellance Decathlon 480. Bardziej wdzięcznego modelu niż skrzydło a przy tym łatwego do naprawy trudno sobie wyobrazić. Mam teraz jeszcze dwa inne latacze (wszystko depron) ale jak chce sie odpreżyć i polatać czysto rekreacyjnie to biore szkrzydełko. Moje jest podobne do tego http://nastik.pl/tm-x-star-eco-arf-p-1066.html
Pozdrawiam Andrzej M.

Witam Kolege, mam Omei, przerobilem go co prawda na Cox Black Widow o,8 ccm. Model lata OK ale dla pocztkujcego jest za szybki. Ewentalna naprawa w razie kreta tez nie jest prosta (laminat). Lataem wieloma tzw. modelami dla pocztkujcych (mialem trudne pocztki) i moj wlasny ranking biorac pod uwag latwos pilotau, oraz szybko napraw wygladaby ta:
miejsce 1: Easy Star - Multiplex- cudowny i praktycznie nierozbijalny model miejsce 2 Easy Glider Multiplex - wspaniaa doskonalo aerodynamiczna i piekny, majestatyczny oraz super stabilny lot.
Oczywicie nie odkrylem prochu. Wszystkie modelarski portale s zgodne i Easy Star jest na pierwszym miejscu w przyjaznoi dla pocztkujcego pilota. A wic Kolego, kupuj Easy Stara, cena ok 240 z. Budowa modelu zajmuje 3 godz i w powietrze. PZDR, Starless