Pomóżcie Kochani

Witam serdecznie Mam pytanie . Proszę pomóżcie. Chodzi o to że doszczętnie skasowałem przekładnie z Slowflyera GWS (taki żółty śmieszny) no i teraz chciałbym gdzieś tanio kupić samo przełożenie bo silnik mam cały (nie uszkodzony). Plastikowe przełożenie "się" sozbiło w drobny mak i powiedzcie mi czy ktoś ma takią zabawkę do przedania albo gdzie kupić najtaniej. Bo cały napęd z silnikiem to troszczeczke kosztuje i nie mam tyle kasy by to kupić. Pozdrawiam i z góry dziękuję za radę Łukasz Szymański Misiek Pływadełka- od niedawna latadełka

Reply to
Misiek

Nie wiem jaki to silnik, chyba 280 a przekładnię do niego możesz najtaniej kupic w Model Making w Krośnie

Reply to
Jerzy

Hey

Skoro ten model to slow-flyer GWS, to raczej nie będzie to 280, tylko jeszcze mniejszy silniczek - 150, niestety z tego co mi wiadomo nie można do niego dokupić samej przekładni, ale być może poratuje Cię ktoś z grupowiczów, bo jakiś czas temu (daaawno ;-)) przewijał się temat zakupu samego silniczka (ktoś chciał kupić silniczek, ale ponieważ się nie dało, kupił komplet i został z jednym silniczkiem i dwoma przekładniami...).

pozdrawiam

mikki

Reply to
mikki