pomóżcie wybrac smiglowiec [RC]

Chcialbym wrocic do mojego dawnego hobby i sprawic sobie smiglowiec RC Mysle o jakims elektryku.

Niestety pozbylem sie wszystkich "zabawek" wiec musze kupic wszystko od poczatku :(

Nie znam kompletnie obecnego rynku i chcialem Was prosic o pomoc w wyborze kompletnego smigowca. kompletnego czyli z aparatura, serwami , zyroskopem itp..

Co kupic?? Dodam ze dysponuje budzetem 2000zł no moze troszeczke wiecej ... :)

Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Daniel

Reply to
Daniel

Z tego co wiem to ostatnio zrodziła się mania na T-rex'y :) to świetne śmigłowce, ale nie wiem czy się zamknie w 2000 zł. Ja obecnie latam Hornetem

2 i jeśli chodzi o niego to powinieneś się spokojnie zmieścić w 2000 zł.

Pozdrawiam, Tomek

Reply to
Vex

A gdzie w necie mozna to obejrzec ew. kupic? tego horneta tez chetnie obejrze

Reply to
Daniel

Np. tu:

( trzeba dokupić tylko aparaturę , albo tu:
, lub czasami Allegro. Hornecika niestety nie mogę znaleźć, chyba już nie sprzedają. Trzeba szukać tylko na rynku wtórnym.

T.

Reply to
Vex

Nie kupuj w rzadnym wypadku Horneta, przerobiłem to miałem Horneta 2 i T-Rex jest o wiele lepszy. Nie będę się rozpisywał dlaczego, lista jest długa...:) Za granicą trafiają się tanie zestawy combo trexa - poszukaj. Co do kupna w polsce to e-max jest chyba tańszy 600zł złożony + serwa, gyro,silnik,regler,odbiornik,aparatura i aku - w 2tyś może być cięzko. Za to do 2300 myśle że może się udać Użytkownik "Vex" snipped-for-privacy@wytnijto.hot.pl> napisał w wiadomości news:duafk2$kep$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Filip Gdynia

Witam

Użytkownik "Daniel" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:4408ab87$0$1454$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...

[ciach]

Ja trochę poczytałem na

Tam na forum są opisy do elektryków elektryków spalinowych. spalinowych uwagi na ograniczenia finansowe zdecydowałem się na T-rex ale ż jeszcze go nie uruchomiłem to nie powiem jak to lata. Jak na razie 700 zł T-rex, 680 zł Aparatura Graupner MX-12, kiepska bateria li-pol za jakieś 120 zł . Ale cały czas brak żyroskopu (bo ja wiem z

400zł) i serwomechanizmy

MArek

Reply to
Totylkoja

Witam ma honnebee1 i jakąś trudno nauczyć mi się na nim łatać . Ale zastanawiam się czy nie można by było odbiornika wsadzić do T- REX . Jako nadajnika użyje Futabe 18 C . możliwe ze to zły pomyśl ........co o tym sadzicie ? Marek S

Reply to
Marek S

Witam czyli radzicie się pozbyć honnybee ale co kupić za umiarkowana cenę ? Taki żeby był dla początkującego pilota i wybaczający błędy :) Marek S

Reply to
Marek S

Wprawdzie sam latam T-rex'em, ale chyba lepiej kupić E-Maxa, nie trzeba go za bardzo tuningować aby dobrze latał, no i ma metalową ramę w standardzie; a jezeli chodzi o spalinkę to jakąś 30 - Raptor albo Shuttle. Pozdrawiam. Marek

Reply to
mores3

Witam i wszystkim zacnym z doświadczeniem w modelarstwie helikopterowym wykorzytującym napęd elektryczny zadaję pytanie. Dlaczego nie występuje w przyrodzie czeski MAXIR

a z moich obserwacji i rozmów tematycznych, wynikają same pozytywy. Pozdrawiam serdecznie Wiktor

Reply to
wiktor

Kit tego heli jak widze kosztuje 270$ co wcale nie jest atrakcyjną kwotą. Jeśli strona, którą podałeś to strona producenta to jeśli Heli są zrobione jak ta strona strach myśleć jak będą latać, oczywiście to żart. A tak serio - nie ma dstrybucji. Nie ma części zamiennych co dla nowych pilotów jest rzeczą istotną Cena nie jest atrakcyjna - nie wiem z czego on jest zrobiony- zauważ, że za tą cenę można mieć E-Maxa i trochę upgardów. Mało kto to zna, a czym mniej tym gożej o pomoc od inncyh. Pozdrawiam

Użytkownik "wiktor" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
Filip Gdynia