pomóżcie wybrac smiglowiec [RC]

Chcialbym wrocic do mojego dawnego hobby i sprawic sobie smiglowiec RC
Mysle o jakims elektryku.
Niestety pozbylem sie wszystkich "zabawek" wiec musze kupic wszystko od
poczatku :(
Nie znam kompletnie obecnego rynku i chcialem Was prosic o pomoc w wyborze
kompletnego smigowca.
kompletnego czyli z aparatura, serwami , zyroskopem itp..
Co kupic?? Dodam ze dysponuje budzetem 2000zł no moze troszeczke wiecej ...
:)
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.
Daniel
Reply to
Daniel
Z tego co wiem to ostatnio zrodziła się mania na T-rex'y :) to świetne śmigłowce, ale nie wiem czy się zamknie w 2000 zł. Ja obecnie latam Hornetem 2 i jeśli chodzi o niego to powinieneś się spokojnie zmieścić w 2000 zł.
Pozdrawiam, Tomek
Reply to
Vex
Np. tu:
( trzeba dokupić tylko aparaturę , albo tu:
, lub czasami Allegro. Hornecika niestety nie mogę znaleźć, chyba już nie sprzedają. Trzeba szukać tylko na rynku wtórnym.
T.
Reply to
Vex
Nie kupuj w rzadnym wypadku Horneta, przerobiłem to miałem Horneta 2 i T-Rex jest o wiele lepszy. Nie będę się rozpisywał dlaczego, lista jest długa...:) Za granicą trafiają się tanie zestawy combo trexa - poszukaj. Co do kupna w polsce to e-max jest chyba tańszy 600zł złożony + serwa, gyro,silnik,regler,odbiornik,aparatura i aku - w 2tyś może być cięzko. Za to do 2300 myśle że może się udać Użytkownik "Vex" snipped-for-privacy@wytnijto.hot.pl> napisał w wiadomości news:duafk2$kep$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Filip Gdynia
Użytkownik "Daniel" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:4408ab87$0$1454$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
Witam wszystkich Jeżeli kiedyś zajmowałeś się modelarstwem (co prawdopodobnie znaczyło że również budowałeś modele ;-) i masz pewnie jakieś pojęcie o nadajnikach, serwach sterowaniu i ogólnie trochę wiedzy modelarskiej, to proponuję przed szybkim zakupem poświecić trochę czasu na "szersze ogarnięcie" całego zagadnienia. Z ubolewaniem zauważam aktualne "spłycenie" modelarstwa lotniczego do depronowców czy mikrośmigłowców (przyznaję, że troszkę sam się do tego przyczyniłem) ze wzrastającą obiegową opinię że te "łatwe i tanie klasy" (cena oczywiście to rzecz względna) to jedyne model, które można polecić ;-( Śmigłowce RC to modele wyjątkowo szybko i mocno tracące na wartości (usiłuje je sprzedać wele osób nie zdających sobie wcześniej sprawy z poziomu trudności, albo koszty ich przerosły). Kupując model używany, możesz za swoje oszczędności skompletować zdecydowanie bardziej uniwersalny i przyszłościowy model (czasem wymaga to nieco pracy), elektryczny lub spalinowy. Do oceny wartości takiej "okazji" oczywiście przydaje się pomoc kogoś doświadczonego w temacie, ale sądzę że możesz na nią liczyć wśród modelarzy (z mojej strony z pewnością). Inna rzecz, że po dłuższej przerwie szczerze zachęcam do zaczęcia od motoszybowca czy trenerka, daje to masę frajdy i pomaga w późniejszym lataniu (w sensie latania, nie zawisu) śmigłowcem. Ja jestem szczerze przekonany że modelarze śmigłowcowi, którzy nigdy nie latali "stałopłatowcami" bardzo dużo stracili (w sensie przyjemności z modelarstwa) i na dodatek nie są tego świadomi.
Pozdrawiam Jarek
Reply to
invalid unparseable
Witam
Użytkownik "Daniel" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:4408ab87$0$1454$ snipped-for-privacy@mamut2.aster.pl...
[ciach]
Ja trochę poczytałem na
Tam na forum są opisy do elektryków elektryków spalinowych. spalinowych uwagi na ograniczenia finansowe zdecydowałem się na T-rex ale ż jeszcze go nie uruchomiłem to nie powiem jak to lata. Jak na razie 700 zł T-rex, 680 zł Aparatura Graupner MX-12, kiepska bateria li-pol za jakieś 120 zł . Ale cały czas brak żyroskopu (bo ja wiem z 400zł) i serwomechanizmy
MArek
Reply to
Totylkoja
Witam ma honnebee1 i jakąś trudno nauczyć mi się na nim łatać . Ale zastanawiam się czy nie można by było odbiornika wsadzić do T- REX . Jako nadajnika użyje Futabe 18 C . możliwe ze to zły pomyśl ........co o tym sadzicie ? Marek S
Reply to
Marek S
Witam czyli radzicie się pozbyć honnybee ale co kupić za umiarkowana cenę ? Taki żeby był dla początkującego pilota i wybaczający błędy :) Marek S
Reply to
Marek S
Wprawdzie sam latam T-rex'em, ale chyba lepiej kupić E-Maxa, nie trzeba go za bardzo tuningować aby dobrze latał, no i ma metalową ramę w standardzie; a jezeli chodzi o spalinkę to jakąś 30 - Raptor albo Shuttle. Pozdrawiam. Marek
Reply to
mores3
Witam i wszystkim zacnym z doświadczeniem w modelarstwie helikopterowym wykorzytującym napęd elektryczny zadaję pytanie. Dlaczego nie występuje w przyrodzie czeski MAXIR
a z moich obserwacji i rozmów tematycznych, wynikają same pozytywy. Pozdrawiam serdecznie Wiktor
Reply to
wiktor
Kit tego heli jak widze kosztuje 270$ co wcale nie jest atrakcyjną kwotą. Jeśli strona, którą podałeś to strona producenta to jeśli Heli są zrobione jak ta strona strach myśleć jak będą latać, oczywiście to żart. A tak serio - nie ma dstrybucji. Nie ma części zamiennych co dla nowych pilotów jest rzeczą istotną Cena nie jest atrakcyjna - nie wiem z czego on jest zrobiony- zauważ, że za tą cenę można mieć E-Maxa i trochę upgardów. Mało kto to zna, a czym mniej tym gożej o pomoc od inncyh. Pozdrawiam
Użytkownik "wiktor" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
Filip Gdynia