kuter RC , co gdzie jak??

chciałbym pobawic sie czymś w rodzaju kutra rybackiego RC interesuje mnie sam kuter , elektronikę mam budować mi się nie chce , wole cos w miare gotowego do uzbrojenia w
odbiornik , pakiet i wio , ma to pływać wolno , majestatycznie a nie zasuwać po wodzie 100 km/h istotne są dla mnie detale na pokładzie ( ładny wyglad ) ale bez przesady ...
sklepy interetowe które znam oferuja gotowe zestawy i to w 90% wyścigówki jeżeli jest tu jakis modelarz szkutniczy to zapraszam gg 8105799

Zapytaj tu: http://www.modelarstwo.org.pl/forum/index.php pozdr
Dnia 2009-10-11 21:35, Użytkownik cyfrac40 napisał:

i tu: http://marek.aplus.pl/forum/index.php
Mariusz.

dzieki , szkoda ze znowy forum , logowanie..... itp :/