[RC][Wroclaw] gdzie latacie?

Czesc.
Gdzie mozna polatac (i uzyskac pomoc w oblatywaniu) niezbyt duzym szybowcem
RC we Wroclawiu??
Tzn. nie samemu gdzies na polu, tylko w jakims milym towarzystwie modelarzy
(lub model(ar)ek) :-)
Pozdrawiam
Roman
Reply to
pug
No wlasnie latam na polu - niedaleko lotniska, na Muchoborze Wielkim (mam niedaleko). Szybowcem mozna jeszcze polatac na Polach Marsowych, obok takiej gorki na Biskupinie lub na lotnisku w Szymanowie, zaraz za granicami Wroclawia. Towarzystwo modelarzy raczej tylko w Szymanowie (ew. Pola Marsowe) A propos, to moznaby jakos sk³adnie i grupowo droga eliminacji ustalic jakis miejsce spotkan modelarzy Wroc³awian. :-)
APEL DO WSZYTKICH MODELARZY (RC) Z WROC£AWIA: Zrobmy ranking ilu nas (TU SIE PROSZE PODPISYWAC) jest i piszmy na grupie o wypadach na ³aki w celu polatania. Warszawa jest lepiej zgrana. ;-)
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy
czekam na info jako widz z Wroc³awia
Reply to
Tyrael
U¿ytkownik "Szymon_Shaggy" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cgt0if$2i3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Witam Melduje siê - chwilowo jako widz ale nied³ugo wracam do czynnego latania :o)
Reply to
Pysiak
W pe³nej gotowo¶ci! Czekam na akku i w powietrze :)
Reply to
Maciej Kujawa
No to sie dopisuje - delata bez napedu (strzelana z gumy), latam na bylym smietniku na Ceglanej (sporo miejsca malo ludzi ;-)) Prawdopodobnie jutro sie tam wybiore.
Reply to
AndR
witam, od pazdziernika powrot do Wroclawia (studia) takwiec dopisuje sie do listy :) Pozdrawiam!!! ___________ mayonez... latajace RC...
U¿ytkownik "pug" <pug_konta snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cgser4$3qq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
mayonez
To mo¿e niech ka¿dy zaproponuje jakie¶ miejsce i potem wybierzemy jedno i siê spotkamy? Ja mieszkam w Le¶nicy i tam mam fajn± ³±kê z trawk± 15 cm i boiskiem pi³karskim z którego mo¿na startowaæ wiêkszymi modelami. Mo¿liwy dojazd samochodem. Zapewniony przez drzewa cieñ przy przygotowaniach do startu. Wymiary Oko³o 250m x 500 m
Pozdrawiam --------------------------------------------------- Maciej Kujawa snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
892968 (niewidoczny) ---------------------------------------------------
Reply to
Maciej Kujawa
U¿ytkownik "Maciej Kujawa" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cgvifb$ckl$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
A tak konkretniej - gdzie? Tak sie sklada ze pracuje na Lesnicy (hmmm.... po pracy maly relaksik ;-))
Reply to
AndR
Te pola s± za osiedlem ko³o jednostki! Jak wrócê ze szko³y (bleeee) to narysuje mapkê!
P.S Gdzie dok³adniej pracujesz pracujesz?
Reply to
Maciej Kujawa
Link do mapki na której widaæ jak te moje lotnisko miej wiêcej wygl±da:
[...]
AndR snipped-for-privacy@wp.pl.NSP> napisał(a):
Osobiscie latam na zboczu (super fun). A kiedys tez na Ceglanej (troche male zbocze, ale dawalem rade nawet 3m. RC). Teram mam duzy remont w domu, ale chetnie wymienie swoje doswiadczenia. Poniwaz mieszkam na Sepolnie wiec Pola Marsowe ew. Ceglana jak najbardziej. Jak sie zbierze wiara to na pewno przybede (mam nadzieje ze zona mnie wypusci... ;-)) Pozdrawiam Jerzy
Reply to
Jerzy K
A zapomnialem. Szukam chetnych najlepiej z okolic Biskupin, Sepolno do walki powietrznej latajacymi skrzydlami (EPP). To jest dopiero zabawa ... Pozdrawiam Jerzy
Reply to
Jerzy K
Jak na razie Ceglana najbardziej mi odpowiada wiec mimo ze mam dosc daleko (ze Szpitalnej) to od czasu do czasu tam bywam (najblizszy weekend niestety odpada, ale moze w tygodniu "odrobie" ;-)). A te Pola Marsowe? to na stadionie?? kiedys patrzylem, ale trawa na 3cm wystrzyzona i kupa luda to sobie wybilem z glowy od razu (przy moich owczesnych "umiejetnosciach" to bardzo rozsadna decyzja byla ;-))
Reply to
AndR
polnocno-wschodnia - pod lasem, moze w przyszlym tygodniu zawleke sprzet do pracy ;-))
Reply to
AndR
Witam,
To jeszcze nic pewnego, ale jutro jak bede w dobrym humorze, to b. mozliwe, ze ok. godz 12:00 (w poludnie gwoli wyjasnienia ;-) ) wybiore sie na Pola Marsowe (jesli nie beda zapchane przez tubylcow) lub w okolice ul. Ceglanej (jesli tam trafie). A a propos - bez problemow mozna tam wejsc na ta "dzialke" przy ul. Ceglanej i bez niczyich pretensji sobie polatac, tak chociazby motoszybowcem (bo tego zamierzam jutro zabrac)?
Pozdrawiam,
Szymon
PS: Wpada ktos jeszcze?
Reply to
Szymon_Shaggy
U¿ytkownik "Szymon_Shaggy" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ch7u4i$ror$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Niestety o tej poze to ja pracuje.... kolo 18tej najwczesniej w tygodniu moge tam dotrzec. Co do trafiania na Ceglana - jak juz znajdziesz ulice to do konca i na miejscu jestes ;-) Co do bezproblemowosci - teoretycznie jakas tablica tam wisi, ale praktycznie to tam nawet sciezki sa po ktorych ludkowie sobie na Psie Pole (chyba) drepcza /jezdza - mnie sie jeszcze nikt nie czepial, a czestotliwosc pojawiania sie tubylcow jak na razie 1 na 2-3 wizyty na gorce! :).
Reply to
AndR
Wczoraj przetestowalem jeszcze "gorke" przy Bardzkiej (koncowka po prawej jadac od miasta)
Opis: - spora powierzchnia na szczycie (taki plaskowyz - jak to by³e smietnisko) - powierzchnia na szczycie nierowna, tu wyzej tam nizej, jest troche kamieni i krzakow - sporo tubylcow - osiedle blisko to i spacerki sobie robia - obszary spalonej trawy - model do mycia po ladowaniu w takim rejonie (latacz tez nie zbyt czysty ;-)) - cienka warstwa miekkiej ziemi - dla mnie istotne bo trudno zamocowac gume. - zbocza w wiekszosci zarosniete krzaki/drzewa
P.S. jak mozecie to opiszcie swoje miejsca jakos bardziej szczegolowo niz wczesniej - moze innym latwiej bedzie wybrac TO miejsce :)
Reply to
AndR
To ja jeszcze pozwole sobie o Ceglanej cos splodzic
Opis: - spora powierzchnia na szczycie (taki plaskowyz - jak to by³e smietnisko) - powierzchnia na szczycie dosc rowna, ogolnie gorka ma ksztalt mniejwiecej odwroconego talerza z lekka wypukloscia ku srodkowi - trawa, troche chwastow, nie ma kszakow, prawie nie ma kamieni, sa kregi betonowe co kilkadziesiat metrow (jakies wywietrzniki?) - malo tubylcow - czasem ktos przejedzie na rowerze - jest troche smiecia typu butelki/puszki - pewnie miejsce imprez, ale na razie nie mialem nieprzyjemnosci sie natknac - cienka warstwa miekkiej ziemi - dla mnie istotne bo trudno zamocowac gume, za to mozna wykorzystac kregi betonowe do mocowania :) - zbocza porosniete trawa - linia wysokiego napiecia w dosc duzej odleglosci - na oko z 300-500m - jak sie uprzec to u podstawy jest kawalek asfaltu ktory moze by sie nadal na lotnisko (nie mam doswiadczenia - ciezko mi ocenic) - jak zawieje od strony terenu MPO to troche smietnikiem waniajet (przynajmniej jak ostatnio bylem wczesniej nie stwierdzono)
Reply to
AndR
Witam!
Przybylem, zobaczylem, polatalem. Ze znalezieniem mialem troche klopotu (mimo iz, jak sie okazalo, ze 2..3 lata temu tam bylem). Z tego, co pamietam, to owe 2..3 lata temu dalo sie podjechac od innej strony pod sama gorke samochodem - dokladnie od tej strony gdzie sa najwieksze prady wznoszace i gdzie sie lata. A tak poza tym to mialem nie maly ubaw jak zobaczylem tabliczke: UWAGA, WSTÊP WZRONIONY - i to tak nadrukowane, nie zeby brakowalo literki, bo np. odpadla. - Sami to zobaczcie jak tam przyjedziecie (Tabliczka wisi przekrzywiona po prawej stronie za krzakiem - mozna nie zauwazyc). No coz, taka jest u nas edukacja, a w razie czego mozna powiedziec, ze sie nie zrozumialo, bo nie ma takiego slowa w jezyku polskim. ;-) Swoja droga, to na gorce jest OK. Moze jeszcze wieczorem sie wybiore, albo w weekend - wlasciwie to mam cale miasto do przejechania...
Pozdrawiam,
Szymon
> To ja jeszcze pozwole sobie o Ceglanej cos splodzic > > Opis: > - spora powierzchnia na szczycie (taki plaskowyz - jak to by³e smietnisko) > - powierzchnia na szczycie dosc rowna, ogolnie gorka ma ksztalt mniejwiecej > odwroconego talerza z lekka wypukloscia ku srodkowi > - trawa, troche chwastow, nie ma kszakow, prawie nie ma kamieni, sa kregi > betonowe co kilkadziesiat metrow (jakies wywietrzniki?) > - malo tubylcow - czasem ktos przejedzie na rowerze > - jest troche smiecia typu butelki/puszki - pewnie miejsce imprez, ale na > razie nie mialem nieprzyjemnosci sie natknac > - cienka warstwa miekkiej ziemi - dla mnie istotne bo trudno zamocowac gume, > za to mozna wykorzystac kregi betonowe do mocowania :) > - zbocza porosniete trawa > - linia wysokiego napiecia w dosc duzej odleglosci - na oko z 300-500m > - jak sie uprzec to u podstawy jest kawalek asfaltu ktory moze by sie nadal > na lotnisko (nie mam doswiadczenia - ciezko mi ocenic) > - jak zawieje od strony terenu MPO to troche smietnikiem waniajet > (przynajmniej > jak ostatnio bylem wczesniej nie stwierdzono) > > > -- > Pozdrawiam > >>> AndR <<< > snipped-for-privacy@wp.pl.NSP <<skasuj co trzeba ;-) >
&
Szymon_Shaggy