Kabel do symulatora

Witam,
Czy jest mo¿e kto¶ w posiadaniu schematu kabla szeregowego do symulatora
Aerofly wspó³pracuj±cego z aparturami Hiteca?
Z góry dziêkujê za odpowied¼.
Reply to
Nihilant
U¿ytkownik "Nihilant" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d5vsom$6rk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Hej, jest w necie, zacznij od
mam taki w³a¶nie do Hiteca ze zwor± we wtyczce wy³±czaj±cy mój modu³ w.cz. nadajnika. Nie zak³óca wtedy PC-a mniej pr±du z aku. pobiera, d³u¿ej mo¿na trenowaæ. W ¶rodku we wtyczce s± dwa tranzystory i parê oporników i mo¿e byæ dodatkowo dioda ¶wiec±ca (LED).
Pozdrawiam Andreas
Reply to
Andrzej
U¿ytkownik "Nihilant" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d60847$6vj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Sugerujê ju¿ zamówiæ kabelek od Pitlaba - domniemywam, ¿e wiesz co mam na my¶li - jakby to by³o takie proste to wszyscy u¿ywali by owy program .....
buwi777
Reply to
buwi777
ja wysylam w ciagu jednego dnia :)
U¿ytkownik "buwi777" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d608kj$4mh$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Zizu
za pewien dobry uczynek obiecal mi sprezentowac taki kabelek, gdybym potrzebowal. Mam cicha nadzieje, ze nie zapomnial :P
Reply to
Nihilant
:-)
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski
Piotr "Pitlab" Laskowski napisał(a):
witam
a czy ktos zastanawial sie nad zakupem kabla pod usb np takiego
chodzi on po glowie od jakiegos czasu ale jeszcze sie wacham, w polsce takiego interfejsu nie da sie kupic, chyba ze sie myle.
pozdrawiam jerzy dabrowski
Reply to
Jury
Ja widzialem cos takiego w Warszawie :
arthobby po 89zl.
Jakub
Reply to
Jakub_RC
Jakub_RC napisał(a):
witam niestety host nie odpowiada, ale przed chwila padl mi dns wiec moze pozniej cos sie ruszy
czemu jestem zainteresowany tamtym interfejsem wynika bezposrednio z opisu zamieszczonego na stronie producenta
mam schemat interfejsu usb na ukladzie pic ale trzeba go zaprogramowac a ja nie mam takich mozliwosci dalem znajomemu, moze uda mu sie cos z tym zrobic
pozdrawiam jerzy dabrowski
Reply to
Jury
Ooo u mnie tez nie dziala (a niby niemcy solidni ;) Ale jest tez na stronie Hiteca USA -

Jakub_RC