Symulator REFLEX XTR

- to jest strona producenta Symulator jest bardzo przyjemny - jak jestes z warszawy to mozemy sie zmowic i dam ci polatac ;-)

Polecam jednak kupowanie w innych sklepach - jest taniej. Ja kupowalem w midland helicopters:

Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Mnie firma Laurent załatwia ,powinno być niebawem(około 2tyg.) cena niestety 235Eur. Natomiast uwaga , lepiej sprawdzić możliwości kompa , bo inaczej koszta wzrosną

3 krotnie.....

pozdrawiam Stefan

Reply to
Stefan

No to w stosunku do ceny angielskiej przeplaciles m> A może wiecie czy jest gdzieś jakieś Demo ? no stonie producenta niczego

Dema nie ma. ;-) Zaden ze znanych mi trzech sensownych produktow nie ma dema. Mozna sobie tylko filmow i recenzji na

poogladac/poczytac lub dotknac u znajomych. Moim zdaniem warto. Wprawdzie RealFlightG2 ma wieksza roznorodnosc modeli i bardzo wygodny interfejs a Aerofly Pro podobno nieco lepiej oddaje fizyke ale Reflex zdecydowanie lepiej wyglada - warunki "wzrokowe" sa dokladnie takie jak na polu. Jedna ze scenerii do zludzenia przypomina lotnisko w Falentach ! Oczywiscie z wyjatkiem 3d - zdaje sie (ale tylko ZDAJE MI SIE) ze FMS obsluguje glebie , czyli majac Okularki 3d i sofcik mozna miec niezle wrazenia - jak w IMAXie ;-)

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

Reply to
Andrzej Kowalski

Witam Czy ja wiem czy przepłaciłem? Płacenie kartą też kosztuje ,transport równierz , a w razie pomocy to chyba lepiej po Polsku się dogadać niż w innym języku. A w Midlandzie zamawiałem 2 razy i nigdy przesyłka nie doszła , a z konta ściągnąli , więc wole przepłacić niż zapłacić i nic z tego nie mieć.......

Pozdrawiam Stefan

Reply to
Stefan

Bralem pod uwage kwote sciagnieta mi z karty - czyli wszystkie koszty

To prawda - jesli sie nie zna jezyka to fakt - lepiej skorzystac z pomocy fachowcow. A przy okazji widac ze znajomosc jezykow ma swoj wymiar finansowy!

No... Jakby CI tu powiedziec... Ja bym drugi raz nie zamowil w sklepie z ktorego nie doszlo... (moze z wyjatkiem Allegro :) )

Argument nieco demagogiczny i nie do odparcia ale rozumiem - sa dziedziny w ktorych tez tak postepuje.