Witam. W zasz³ym tygodniu pojecha³em do sklepu elektronicznego i zakupi³em niezbêdne czê¶ci do skonstruowania kabla ³±cz±cego moj± aparaturê /SANWA RD6000/ z moim PC. Kabel wykona³em zgodnie ze schematem zamieszczonym na stronie

Pana Marka Kowalskiego. Po wykonaniu kabla dowiedzia³em siê, ¿e w/w schemat dzia³a tylko pod starszymi wersjami Win. Wiêc postanowi³em zasiêgn±æ Waszej rady i zapytaæ. Mo¿e ktokolwiek z Was posiada schemat wykonania interfejsu np. pod port USB? Za ewentualn± pomoc dziêkujê. Pozdrawiam

Reply to
--==peTer==--

A gdzie jest mora³? Ja proponujê taki: wyczytaj co siê da w temacie, potem buduj (kupuj). A czytaæ trzeba do koñca. Bardzo czêsto tam jest najwa¿niejsze (np. kto zabi³ ;)

Sprawdzone niedrogie rozwi±zania niezale¿ne od wersji Windows opieraj± siê na COM i mikroprocku serii PIC. Po co kombinowaæ z USB. PitLab swego czasu robi³ dla COM'a takie rzeczy za bardzo przyzwoite pieni±dze. Poszperaj.

Marek Kowalski

[...]

MarekK

Thu, 27 Nov 2003 14:57:55 +0100, na pl.rec.modelarstwo, --==peTer==-- napisał(a):

proponuje na grupę pisać w trybie tekstowym a nie w HTML.Pisanie w tym trybie jest niebezpieczne ,bo właśnie tak można rozsyłać wirusy.To takie najprostsze wyjaśnienie tego problemu. JanuszHr

Reply to
JanuszHr

Witam

Mogê tylko potwierdziæ. Na PWM jest gdzie¶ link do kolegi PitLab, na jego stronie znajdziesz opis i cennik. Szybko, tanio, pewne ¿e dzia³a.

Powodzenia

Gugigugi

Reply to
Gugigugi

Z glebin modelarni ...

p> Witam. p> W zaszłym tygodniu pojechałem do sklepu p> elektronicznego i zakupiłem niezbędne części do skonstruowania kabla łączącego p> moją aparaturę /SANWA RD6000/ z moim PC. p> Kabel wykonałem zgodnie ze schematem p> zamieszczonym na stronie p>

Pana Marka Kowalskiego. Po wykonaniu kabla p> dowiedziałem się, że w/w schemat działa tylko pod starszymi wersjami Win. Więc p> postanowiłem zasięgnąć Waszej rady i zapytać. Może ktokolwiek z Was posiada p> schemat wykonania interfejsu np. pod port USB? Za ewentualną pomoc p> dziękuję. p> Pozdrawiam p> --==peTer==--

Witam. Wedlug mojej wiedzy RealFlight nie odpalisz na tym kablu. Tym bardziej G2. Tak jak piszesz niestety z windowsami nowszymi od '98 ten kabelek dzialac nie bedze. Niestety systemy te nie dopuszczaja do bezposredniego odczytu z portu i sam kabel musi umiec przetlumaczyc impulsy z aparatury na jezyk portu (oglednie mowiac). Radze zainteresowac sie kablem robionym przez PITLABA

on w sobie mikroprocesor tlumaczacy impulsy z aparatury na jezyk portu. Sam kabelek jest prosty gorzez z programatorem do zaprogramowania pracka (ja ma z tym duzy problem).

Zreszta juz tysiackrotnie byla o tym mowa tu na grupie. Radze przeszukac archiwum grupy.

Pozdrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper
Reply to
Patryk (Szczecin
Reply to
Patryk (Szczecin

Z glebin modelarni ...

> [...]

PS> PPJoy ma 8 kanałów analogowych i 127 cyfrowych. Z pewnością wystarczy :-)

PS> Wadą jest to, że trzeba ustawiać wysoki priorytet na program interfejsu PICFMS->>DI bo FR także bierze trochę procka i bez odpowiedniego priorytetu PS> samolotem się praktycznie nie da sterować :-)

PS> Całość napisał gość o ciekawym nazwisku: Deon van der Westhuysen.

PS> Tu jest strona z opisem: PS> <Coś mój server news'owy nie wypuszcza nazwy servera (antyspam) - trzeba sobie poszukać "PPJoy">>

OOO! To i ja sie czegos nauczylem. Wielkie dzieki Patryk Ale jeszcze jedno pytanie. Czy w zwiazku z tym ze program zalatwia cala sprawe z oszukiwaniem potru, czy w zwiazku z tym aparatura musi byc podpieta przez procek, czy moze program radzi sobie z windowsem?

MarCu

Reply to
Marciu11 - Viper
Reply to