RealFlight G2

jak cos takeigo zdobyc czy jest to lepsze od FMS ?"

za pomoc z gory serdecznei dziekuje

Reply to
PIOTR_P

Witaj

Roznica jest kolosalna (na plus G2), mozesz ustawic chyba z 200 parametrow pogody modelu i lotniska Ja moj kupilem

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight
Reply to
Piotr Piechota

Moim osobistym zdaniem akurat szybowce sa gorzej zrobione niz np. w aerofly pro. Ale na zboczu to i tak lepiej polatac w naturze :-)

pozdrawiam Alex

Reply to
rcflight
Reply to
Piotr Piechota

Czesc :-)

Jestem teraz w Wawie i oczywiscie wzialem ze soba plany

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Czy jest jakaś wersja do ściągnięcia z sieci (piracka)

Reply to
DAREKRC
Reply to
Piotr Piechota

Propozycja odrzucona :-) ja nie robie interesow na modelarstwie!! Podeslalem Ci moj adres na priva

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Witam!

A da się to ściągnąć z Kaazy lub eMule? I czy to jest na pewno legalne?

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
szymon.bartus

Z glebin modelarni ...

sbwp> Witam!

sbwp> A da się to ściągnąć z Kaazy lub eMule? sbwp> I czy to jest na pewno legalne?

sbwp> Pozdrawiam, sbwp> Szymon

Sciagnac sie da, glownie z emule. Ale niestety o legalnosci tu nie ma mowy :(

Reply to
Marciu11 - Viper

Witam,

To świetnie, a mogę wiedzieć z jakiego serwera? Ile się ściąga?

No coż, "life is brutal... and full of zasadzkas" ;-) Alex - ile zapłaciłeś za normalną, legalną wersję Real Flight'a G2 (G2?)?

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Ja kupowalem bedac w Stanach w Tower Hobbies

Byla wtedy jakas promocja na "full wypas" (czyli symulator i add-ons, nie pamietam dokladnie ile. Zobacz na stronke, moze maja znowu jakas, bedziesz mial wtedy pojecie.

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight