PASMOWOSC STRUKTURY STALI

witam
czy moglby mi ktos pomoc z tym tematem??? chodzi mi o caloksztalt tego tematu
(wszystkie info) na ten temat, publikacje ksiazki itd itp
pisze wlasnie prace magisterska i potrzebuje informacji na ten temat a nigdzie
niczego nie znalazlem, glownie chodzi mi o teorie jak powstaje czego jest
wynikiem itd itp, z gory bardzo dziekuje za jakies informacje
Reply to
Piotr
Rozumiem, że studiujesz analitykę medyczną, a temat dyplomu dali ci złośliwie. Może poczytaj jakieś książki...
Reply to
KA