brushless DC - temat pracy przejsciowej....pomozcie prosze!!!! (dlugie)

Mam do Was drodzy modelarze gorącą prośbę, otoz:
Obecnie jestem na 8 semestrze Automatyki i Robotyki na PW. Mam do napisania
prace przejsciowa, postanowilem wiec polaczyc "przyjemne" z pozytecznym i dopasowac temat pracy do wlasnych zainteresowan i potrzeb. Po dlugich negocjacjach z promotorem udalo mi sie wynegocjowac nastepujacy temat pracy "Opracowanie stanowiska labolatoryjnego do badania parametrow mikrosilniokow pradu stalego z komutacja elektroniczna (brushless DC)". Oczywiście wszyscy juz wiedza o jakie silniczki chodzi :). Moim zadaniem bedzie min. zaprojektowanie sterownika do silniczkow 3-f. Stanowisko zostanie zamontowane w uczelnianym labolatorium i zadaniem studentow bedzie badanie parametrow danego silniczka oraz modyfikowanie i optymalizacja oprogramowania pod katem max. osiagow. Obecnie jestem na etapie gromadzenia potrzebnych informacji, no ale wiadomo google wszystkiego nie wygooglaja. Oczywiscie chodzi mi o jakies praktyczne wiadomosci poparte Waszym wieloletnim doswiadczeniem, moze ktoś poda jakies sznurki itd... Druga sprawa dotyczy przygotowanego przeze mnie referatu na ten temat. Mam go wyglosic na seminarium za mniej wiecej 2 tygodnie, wobec czego potrzebne mi są zdjęcia w/w silniczkow (w wysokiej jakości), modele matematyczne, rysunki techniczne, prezentacje itp..... Może ktoś z Was ma także filmy z lotów (w wysokiej jakosci) przy uzyciu tego typu napedow, badź zarejestrowane jakies doświadczenia z tymi silniczkami. Potrzebne mi to zobrazowania zastosowan tego typu silniczkow.....
Z góry dziekuje, przepraszam za zawracanie glowy, pozdrawiam Switch`ak
Kolega z Mechatroniki ?

pracy
mikrosilniokow
wszyscy
To to laboratorium juz powstalo, czy nadal sie buja ? Jak z wizualzacja zajec na zewnatrz sali ? ;-) huh, zrobione ? realizowal to moj kolega z grupy, ale jeszcze chyba mu sie nie udalo ;-)

potrzebne
Jesli chcesz, to moge Ci pozyczyc dwa silniczki, przerobiony i pierwowzor do pokazaniana zywo czym sie roznia ;-)
Pozdrawiam Jan Domanski

Wydział Elektryczny, kierunek Automatyka i Robotyka, specjalność napęd elektryczny, praca pod opieka instytutu Mikromaszyn El.

Labolatorium juz jest, ja mam zbudowac stanowisko wchodzace w sklad tego labolatorium. I nad tym wlasnie pracuje. Wszystko musi byc gotowe do polowy czerwca (malo czasu :(( )

O to, to nawet prosic nie śmiałem, oczywiście bylaby to swietna sprawa pokazac cosik takiego na seminarium podczas referowania. Uczelnia ma zakupić kilka silniczkow na te potrzeby, ale mysle ze to troszeczke potrwa

rowniez pozdrawiam i dziekuje Switch`ak
ps. a może puki co mialbys mozliwość strzelenia kilku szczegolowych fotek tych silniczkow