[RC] Wodowanie COOT-a i horror landing

Witam !!!

Dzwonię dzisiaj w południe do Jarka JK do Wągrowca z pytaniem jak tam "warun" nad jeziorem, bo od dwóch tygodni usiłujemy się umówić na próby wodne a tu jak nie pogoda paskudna, to imieniny teściowej. Jarek na to, że oprócz tego że kra pływa po jeziorze to jest całkiem ładnie. To się ciepło ubrałem i pojechałem. Na miejscu spotkaliśmy sympatyczną ekipę modelarzy pełnomorskich z jachtami żaglowymi. Opis wydarzeń jest już na stronie (Modele -> COOT -> Start z wody) W skrócie: Start się udał, lot bardzo fajny, na drodze do szczęśliwego lądowania stanął (dosłownie) maszt żaglówki zaparkowanej w pobliżu przystani :(

Reply to
Piotr Konopka

Eeeeh....co mam powiedzieć... Ale co tam - naprawi się !!!

Jeszcze nie podłączałem - na razie potraktowałem izopropanolem.

Fakt - latanie nad wodą to nowa jakość !!! A żeglarzom należą sie podziękowania za sprawną akcję ratunkową.

Reply to
Piotr Konopka

Mmmmmm - taka Catalinka z dwoma silnikami to jest to co Tygrysy lubią najbardziej :))) Jest taki zestw Kyosho 1.8m rozpiętości, ale pierońsko drogi :(

Reply to
Piotr Konopka

Pewnie, że można zrobić od podstaw samemu. Niestety to zajmuje znacznie więcej czasu i wymaga nieco większego zaplecza warsztatowo-

-materiałowego. Nie mam ani jednego ani drugiego :)

Reply to
Piotr Konopka