(RC) model łodzi latającej Coot A

Witam Stałem się szczęśliwym posiadaczem modelu tego wodnosamolotu czeskiej firmy JR Models. Czy ktoś z kolegów to budował. Na co zwrócić uwagę, gdzie wzmocnić, co przerobić? Każda uwaga i porada mile widziana. Z góry dzięki. Pozdrawiam Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów

Ja - ja go buduję też!!! Ale jeszcze jestem w trakcie. Są fotki na stronie. Planuję przerobić go na silnik spalinowy.

Reply to
Piotr Konopka