(RC) model 艂odzi lataj膮cej Coot A

Witam Sta艂em si臋 szcz臋艣liwym posiadaczem modelu tego wodnosamolotu czeskiej firmy JR Models. Czy kto艣 z koleg贸w to budowa艂. Na co zwr贸ci膰 uwag臋, gdzie wzmocni膰, co
przerobi膰? Ka偶da uwaga i porada mile widziana. Z g贸ry dzi臋ki. Pozdrawiam Marek Pop贸w Lataj膮ce RC

Ja - ja go buduj臋 te偶!!! Ale jeszcze jestem w trakcie. S膮 fotki na stronie. Planuj臋 przerobi膰 go na silnik spalinowy.
--
pozdrawiam - Piotr Konopka
http://teemto.republika.pl