[RC]Model a silnik

Witam!

Znalazlem sobie taki oto chinski modelik:

przeznaczony jest pod silnik .25. Pusty model wazy 880g, roz 1270mm, pow 23.5dm2. Z mojej wiedzy wynika ze taki model -przy AUW do ~1300g- spokojnie pociagnie silnik .15(tu OS 15LA - z 8x5" >1kg ciagu), dlaczego wiec podane jest ze .25(nawet w instrukcji)? Taki toporny ten model, czy ja cos przeoczylem?

Czasu na zrobienie modelu od podstaw mam niewiele, a chcialbym zagospodarowac silniczek 15LA w jakims spokojniejszym modelu, co nie znaczy ze strasznie wooolnym i nuudnym :-)

Moze ktos ma jakis fajny modelik do odsprzedania pod 2.5ccm, albo jakiego ARFka moze polecic?

Pozdrawiam

Reply to
Doman

Również

Mówiąc szczerze to ciekawe , bo mi też się to wydaje dużo za duży silnik . Chyba że ma służyć do holowania mniejszych szybowców.

Ja mam model wilgi 2100 mm rozpiętości waga z paliwem około 5,2kg. I świetnie lata na silniku 15cm3 nawet mogę powiedzieć że jest na pełnym gazie strasznie nerwowa w pilotażu dlatego nawet start robię na mniejszym gazie.

Również Tomek

Reply to
Maveric
Reply to
Piotr Sobierajewicz

Tu pytanie do Stoska; masz moze kontakt z tym klientem? Moze droga mejlowa zapytalbys go jak model sie sprawuje na tym silniku?

Reply to
Doman