[RC] silnik MDS 3,5cm

Witam,
dosta³em taki w³a¶nie silnik - nigdy nie odpalany, chocia¿ wyprodukowany 13
lat temu :)
Produkcja rosyjska (radziecka?). W komplecie jest rura rezonansowa, zapasowa
¶wieca i komplet uszczelek. Generalnie wizualnie wygl±da super.
I mam pytanie - czy jest szansa uruchomiæ to ustrojstwo?Czy warto próbowaæ?
Czy ten silnik to taki sam MDS jak te, które mo¿na kupiæ teraz? Mam do tego
nawet instrukcjê, ale wszystko bukwami pisane :).
pozdrawiam,
Piotr Tumi³owicz
Reply to
Piotr 'Mrufek
Podziwiam kolege. Ja to zamiast pisac maile juz dawno bym go odpalil(nawet w domu :) ). Jesli byl nieuzywany to go dotrzyj i buduj samolot :))) Jak docierac jest na PWM.
pozdrawiam Daniel
Piotr 'Mrufek' wrote:
Reply to
ami.n
U¿ytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bo7lpo$svi$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Elektrykami dot±d lata³em i trochê siê bojê :) Nie mogê nigdzie znale¼æ te¿ ¿adnych informacji na temat silników MDS, chocia¿ w paru sklepach w ofercie s±...
Piotr
Reply to
Piotr
eee tam... 3.5ccm to maleńki i "słabiutki" silniczek :) nie ma się czego bać ;)
po prostu odpal i już a później zrób jakieś latadełko do niego i ... lataj :)
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen
U¿ytkownik "Marek 'mRqS' Szulen" <mrqs@USUNTO_skrzynka.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bo8ktc$nmf$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Mam do tego silnika rurê rezonansow± zamiast t³umika - mo¿na to na prawdziwy t³umik zamieniæ czy ten typ tak ma?
Piotr
Reply to
Piotr