Paliwo i silnik ?

Witam,
Ponad dwa lata temu poczynilem latajacy model trenerka RC. Pierwsze loty
zakonczyly sie kretem wiec model naprawilem i schowalem aby zaczekal na
lepsze czasy. W tym czasie zbudowalem malego akrobata elektryka z pianki EPP
i chyba w koncu nauczylem sie latac :) wiec pora wyciagnac spaliniaczka.
Teraz dwa pytania.
1. Jest moze jakis opis jak regulowac silnik ? w modelu mam MAGNUM 40, juz
dotarty.
2. Czy paliwo ktore ma ponad 2 lata nadaje sie jeszcze do czegos czy kupic
nowe ? Zostalo mi 5l paliwka, opakowanie bylo otwierane.
Pozdrawiam
Robert W.
Reply to
Robert W.
Miałem paliwo w szklanej butelce 12 lat i było dobre wszystko zależy czy było szczelnie zamknięte.Co do regulacji bo jest to silnik żarowy dobrze jest dodać małą kilkuprocentową część nitrometanu który dobrze wpływa na równomierność pracy no i obroty na max i do góry jak najwyżej bo im dalej od ziemi to wiecej czasu na korygowanie błędów
Reply to
Marian
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
równomierno¶æ
Witam,
Dzieki za odpowiedz. Paliwko jest z nitrometanem. Masz moze gdzies opis jak taki silniczek regulowac ? Kiedys to robilem ale to bylo dawno temu :)
Pozdrawiam Robert W.
Reply to
Robert W.
Zada³em sobie minimum trudu oto efekty ;)

Addriano
U¿ytkownik "Addriano" snipped-for-privacy@konin.lm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:dhb9f9$1td$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Dzieki wielkie, to jest manual z ktorego regulowalem ten silnik 2 lata temu.
Robert W.