nowy silnik i chlapie olejem

Witam

czy to jest normalne ze mam nowy silnik w aucie RC i wszytko wokol silnika jest zachlapane olejem, szczegolnie w okolicach wyjscia sznurka z szarpanki? czy takie rzeczy sa normalne w nowiutkich silnikach? prosze o rade bo to moj pierwszy model samochodu i za bardzo nie mam jeszcze doswiadczenia:)

pozdr Krzysztof

Reply to
Krzysztof
news.home.net.pl

Raczej normalne . Dosc czesto wystepuje i to nie tylko w przypadku szarpaczek ale i rozruszników typu roto. Taka jest budowa startera - wystepuja niewielkie przedmuchy dlatego w profi-wyczynowcach stosuje sie rozruch przez tgz. plyte i wtedy skrzynia korbowa jest uszczelniona na "zycher" MiK

Reply to
MiK

Mycie środkami zawierającymi wodę - kiepski pomysł - rdza . Benzyna ekstrakcyjna pędzlem w bardzo umiarkowanych dawkach - uważać żeby nie dostała się do układu paiwowego oraz koszyka sprzęgła

Reply to
MiK

To świadczy że zabrudzenie pochodzi od nieszczelnej skrzynki korbowej sprawdz wszystkie uszczelnienia ,ta nieszczelność może mieć wpływ na pracę silnika

Reply to
Marian