Silnik jest gotowy ;-D (3F)

Witam!
W koncu silnik jest gotowy, prawidlowo nawiniety os na lozysku, magnesy
prawidlowo wklejone. Teraz potrzebuje tylko kogos kto w swej wielkiej
wspanialomyslnosci moglby go wyprobowac. Jestem z warszawskiego Ursynowa.
Chetnie podjade w weekend lub w ciagu tygodnia do modelarni, lub do Was
gdzies siedzacych pod chmurka w sobote lub niedziele.
Pozdrawiam, T>
------------------------
"mimo to za granicami reklama nadal slawna,
Przyjedz do nas,Twoj samochod jest juz tutaj od dawna"
to nie moje sa slowa ----> kazik - legenda ludowa

tomla
U¿ytkownik "tomla" ...
No i co, by³e¶ ju¿ w modelarni ? Tej na S³u¿by Polsce 1?
POzdrawiam,
Kaper
Reply to
Kaper
no nie, jeszcze nie, a mam sie tam wybrac? kiedy , o ktorej?
Pozdrawiam, T>
Reply to
tomla
Witam
U¿ytkownik "tomla" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d2c28a$138$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Ja przepraszam trochê nie dok³adnie w temacie ale....
sk±d wzi±æ (kupiæ) takie ma³e ³o¿ysko do silnika z CD-ROM
pozdrawiam MArek
Reply to
Totylkoja
no moje jest wymontowane z takiego hmm... magnetofonu z lat 70tych ;-/ lata zbieractwa mojego ojca , okazuja sie przydatne ;-D

Reply to
tomla
U¿ytkownik "tomla" ...
No du¿y ch³op, a ¿arty sobie stroi. Gogle zgubi³e¶?
A teraz bardziej rzeczowo:
(trzeba bêdzie pewnie posk³adaæ link)
np. polskie ksi±¿ki telefoniczne
i gotowy wynik:
lub w postach na pl.rec.modelarstwo s± OK. Dodatkowo mo¿na zawsze zadzwoniæ i ew.dopytaæ
Pozdrawiam,
Kaper
Reply to
Kaper