projekcik szybowca

Witam! Mam 4 serwa hitec, odbiornik, oraz 10 akku , chcialbym to wszystko wlozyc do jakiegos kadluba ;-) A najlepiej do takiego jaki sam sobie wymysle.... Spod mojej reki wyszlo to :

Kadlub chcialbym wykonac z maty szklanej, metodoa stryropianu wytracanego, belka ogonowa z rurki weglowej, statecznik, etc. z balsy. Skrzydla z profilem clark y, styropianowe kryte laminatem, rozpietosc 180cm. Silnik jest od sprezarki samochodowej, ma dosc potezny ciag jestem pewien ze "da rade". Co o tym sadzicie?

Pozdrawiam, T>

------------------------

"mimo to za granicami reklama nadal slawna, Przyjedz do nas,Twoj samochod jest juz tutaj od dawna"

to nie moje sa slowa ----> kazik - legenda ludowa

tomla

Fajnie wygląda tylko jak już coś to nie z maty a z tkaniny szklanej (120

-200 g/m2) A w ogóle to 20 razy mniej roboty będzie jak zrobisz pród kadłuba z basy 4 mm ,to samo ze skrzydłami pokryte balsą 1mm będą tańsze i mocniejsze od krytych laminatem. I radze dać akumulatory przed serwami ,bo za accu ,to przy ostrzejszym lądowaniu zniszczą ci serwa i na litość boską czemu clark Y ? Tu :

tu
lepsze profile .

Reply to
eeemil

A ten dziób to trochę zaokrąglij. Nie daj Boże kogoś trafić... jeszcze laminatem - śmierć na miejscu! Pozdrawiam Arek

Reply to
arek