Re: gdzie można kupić blache miedźianą 0,1-0,5mm?

W Łodzi

Elkacper

Użytkownik "hermes81" snipped-for-privacy@email.net.pl> napisał w wiadomości news:cs8klk$3el$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Elkacper

A jest jakiś sklep internetowy prowadzący sprzedaż blachy miedźianej

0,1-0,5mm?

Użytkownik "Elkacper" snipped-for-privacy@zdnet.com.pl> napisał w wiadomości news:cs8l15$50j$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
hermes81

A jakie wymiary tej blachy potrzebujesz ? Bo mam chyba 25x50 mm kawalki 0,5 mm to Ci moge podeslac cos (jak oczywiscie znajde, bo jak teraz ejst mi potrzebna, to nie moge znalesc :-\ )

Pozdrawiam Jan Domański

Reply to
yahu

Z glebin modelarni ...

h> A jest jakiś sklep internetowy prowadzący sprzedaż blachy miedźianej h> 0,1-0,5mm?

Sam dosc dlugo poszukiwalem cienkiem blaszko miedzianej i mosieznej. Znalazlem w sklepie dla elektronikow Cyfrokika

a kakretnie:
MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper